onsdag 27 maj 2020

Brott , barnkurirer , syrgas , bistånd med mera långt inlägg.


Använd biståndspengar rätt genom att se till att fler här kan tillverka saker som behövs i hemregionerna.
På så sätt blir det färre riktigt desperata kriminella som inte ser någon annan utväg än att nedlåta sig till detta riktigt fula, att utnyttja barn och unga.
De kan ha svältande hemmavid i tidigare hemlandet , och kanske röker avtrubbande cannabis och trycker undan segheten av cannabis med uppåt och sedan neråt då de ska sova med rohypnol och cannabis, allt detta då de är människor och inte bara kan eller ska stänga sådant ute ur skallen . Svenskar kan ha somatiska sjukdomar och hamna i panik över hyran, men inte samma panik som då livet står på spel för anhöriga.
Fråga LK gruppen, de använder zersetzung mot dig och hotar folks kvinnor och barn så att du sedan ser allt vad de leker, för du är i krig och vill skydda och då blir överraskat uppmärksam ( Jag såg saker som gick snabbare än vad det brukade göra , så många tappade handskar , betalkort, lappar etcetera har man genom åren sett och fått säga " Du tappade något" då man är skärpt och beredd på att möta attacker.
Om ni frågar dem så kan de tala om hur hoten gör så man är redo att dö för att försvara någon och väljer man den kriminella sidan ( jag höll mig för mig själv , tänkte bättre vara ensam då de var en större grupp jag råkat på så inga andra blev skadade ) och måste dra in matpengar till någon svältande och de har droger i kroppen så har ni svaret på alla/flesta skjutningarna. Och då börjar svenskar bli beredda och karusellen är i full gång.
Man behöver inte vara Einstein för att förstå dessa sammanhang.
Så finns mycket att vinna på att försöka förstå lite grann och inse att om de var ni som flytt och lämnat kvar folk i misär hade inte ni heller mått bra eller kunnat koppla av.
Jag ser nu med äldre som är 70+ och yngre multisjuka som inte får basal grundläggande vård som #syrgasåtalla , dropp eller antibiotika då de får symtom på den ofta botbara covid-19 sjukdomen, och där inga etablerade medier tagit upp detta trots att en läkare larmade för 7 veckor sedan och 1000 tals mejl har skickats från vi som reagerat och inser att det är vansinne, till just etablerad media.
Det det känns inte bra då jag går och lägger mig med vetskapen att det kvävs ihjäl äldre på morfin under timmar till dagar , i stället för syrgas som kan ta många av dem igenom sjukdomen, så avslutade deras liv i bara misstanken om att de fått Covid-19, och den är inte dödlig för alla. Jag får som sagt en frustration och oro om att det kan ske nära och kära, men det ser ut om vi lyckats få ut budskapet så att vissa läkare pratar nu om det, IVO pratar om det Tidningar pratar om det.
Vi lyckades med envetenhet och många som skrev/skriver bra och letar fram dokument.
Men sådana engagemang hjälper inte för många riktiga flyktingar, för i deras hemländer skiter man i dem , samma som man gjorde om syrgasen här till en början.
De behöver kanske spadar , eldrivna laddningsbara verktyg och solceller för laddning då de ofta inte har kärnkraft att tillgå. De behöver vatten till sig själva, boskapen och odlingarna och då är el viktigt för att kunna utvinna vatten ur luftfuktigheten eller avsalta havsvatten eller rena förorenat vatten.
Om vi kan inse dessa enkla orsaker så kan era ungar slippa börja röka brass och droga bort skoltiden och framtiden. Någon måste ju konsumera drogerna och få äldre skulle medvetet röka på sig den avtrubbningen det ger, och då finns ju bara ungdomar kvar som marknad.
Gör ett omtag i detta på samma sätt som man borde ta omtag i Sverige ang Wuhan Corona viruset och sagt åt folk , använd munskydd om ni kan fixa dessa , så mycket ni kan då ni går i butiker eller åker kommunalt , eller skjutsar någon i bilen.
De flesta vill inte döda någon , jag blev själv försatt i krig , skaffade vapen, men tänkte att de får nästan börja skjuta innan jag besvarar, då för mig så måste det vara helt helt helt rätt om jag ska kunna sova bra och jag tänker " har jag inget val så borde det väl funka med sömnen.
Detta med krig var det förmodligen den grupp som såg till att jag hyrde rätt lägenhet , där allt var förberett runt , förmodligen då tre saker i Palmeutredningen väcker sådan frågor , hade gjort hos mig också om jag var någon annan, att man vill veta mer. Men väldigt nära "arrangerade(?) " olyckor och som jag tror minst 4 till råkat utför men inte överlevt ,lirar ju inte riktigt med om de vill förhöra mig. Jag var ju tom i området då Palme sköts och vittnen har sett bla en intressant person ( Figurant nummer 5 )komma som dålig joggare ( jag tänker han var utpumpad men fortsatte springa? ) så LK gruppen som jag även skickat in disketter till säk om och förra året angav till Palmeroteln, kan varit rädda att jag såg någon den natten som är menligt för dem.
Har dagboks anteckningar och händelserna nedtecknade ( Vissa delar behöver jag vara med och avkoda)
Långt inlägg 
Har inte , som vanligt, korrekturläst, tar det under morgondagen under samma vånda " varför korrekturläser jag inte innan publicering ?" Men ska sova nu och inlägget blev längre än jag tänkte från början.
God Natt alla

Inga kommentarer: