torsdag 16 februari 2023

Bra genomgång av delar i Palmemordet!

 Ytterligare en mycket bra genomgång och dumt polisförhör. (del 11)


Kan det varit så att polisen ville ställa en massa frågor för att ha som svars referens då det kom till de väsentligare delarna ( blick, röst och kroppsspråk)?

Har ju sedan1997 varit med om Zersetzung liknande manövrar med mycket svåra hot mot andra , nära olyckor, hot, inbrott väckningar på nätter, trakasseri på stan bland annat och samtidigt ofta hört Palme nämnas, men först 2015 se i en blogg mitt namn och min vita Volvo som var krockad 2 månader innan mordet och förstå att vissa försökt vinkla in mig och mitt sällskap som jobbade på länsrätten som misstänkta , hon för Harvard aktens försvinnande och jag för att min bil skulle blockerat ett vittnes väg för bi mordplatsen (Sigvard Cedergren) med en skrotfärdig bil som stod på Din Bil i Hammarby inför skrotning efter en påkörning parkerad av en ambulans 2 månader innan mordet. Jag har ett mycket stort antal namn på dels en polis och förmodligen vissa som utger sig för att vara privatspanare och privatspanare och sådana som sagt sig vilja värva mig som polis, infiltratör etc så har funderat på om vissa delar var av förhörs karaktär, men mordförsök ( nära olyckor) gjorde att jag lade in ett tips på en "LK gruppen" 2019 till palmeutredningen och straxt efter får en mötande bil över på min sida i hög fart. Testat JK men fick veta att lämnade jag in igen till dem så kanske jag inte ens skulle få ett svar ( har en blogg med mitt namn där jag spaltat upp länkarna på JK anmälan här ). Förslag på hur jag ska bevara allt material vore bra, det är i pappers, digital (Text ljud och bild) och molnform bland annat. Skulle vilja säkra upp detta för framtida forskare åtminstone då rättsväsendet känns helt kört på den och andra bitar i Sverige  

Tidigare del som är nummer 10 som jag såg i sin helhet igår länkar jag till här del 10

Inga kommentarer: