fredag 15 juli 2022

Läst av 1846 personer/gånger. Länksamlingen om rättsövergrepp i Palmemordets kölvatten, privatspanare mm

 Läst av 1846 personer/gånger. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html


En bit kvar till personer att sprida det till.

Mitt namn spreds med felaktiga antaganden/ hintar åt att min bil skulle varit inblandad i mordet på statsminister Olof Palme 1986 ( förmodligen delvis S märkta LK gruppens manövrar sedan Det som hänt sedan 1997 åtminstone. Förmodligen andra händelser sedan 1986 kan också ha samma ursprung ) i grupper med över 10 000 läsare på FB , i bloggar mm. Fritt att läsa av alla.

Därefter hot, förmodligen mordförsök , tortyr som tex väckningar och provokationer, ständig värk som man vägrat i stort i Sverige lösa, misstänkt förvanskade labb svar och bortförklaringar om CT röntgen svar och läkarundersökningar mm har varit omöjligt att få utrett trotts JK anmälningar, polisanmälningar och JO anmälningar.

Så alla bör förstå att det är en hel del besuttna med i detta som med troligen ( se tex länken om facket senast ) korruption, hot , undanröjande av vittnen, påverkan på andra sätt ser till att detta inte utreds och att Sverige ser ut att vara ett banan land eller att jag vore en rättshaverist, vilket blir enkelt då inge/få läser de enkla bevisen jag presenterar och föreslår mig en MR organisation som VILL /VÅGAR utreda detta.




Inga kommentarer: