fredag 20 oktober 2023

Sömn körning Högsta domstolen , Känner igen det där med korta fragmentariska och förnimmelser förmodligen efter i koma samtal.

 

https://www.expressen.se/tv/nyheter/overklagar-rattfylleri-dom-gick-i-somnen/

Känner igen det där med korta fragmentariska och förnimmelser .. från efter att ditintills blivit torterad då tills nyåret 2004 från 1997, och ännu pågående, nu med andra metoder med trakasserier som på ett utbildnings ställe eller försvunna papper då man klagar på lögner och kraftiga fel inom öron näsa hals vården mm och och inga utredningar på mordförsök, förtal av arbetsgivare , fel information av fack och bluff jurist firma . Har ju ursprunget till allt och det var att jag misstänktes av knäppgökar, som inte frågade rakt ut, för att haft min vita volvo blockerandes ett vittne som hörde skotten vid Palmemordet. men min bil var påkörd av en ambulans 1985-12-27, tyvärr så försvann Harvard dokumenten, Palmes skatte besvär, från länsrätten, där min flickvän vid tiden jobbad som förste notarie, på kvällen timmar innan mordet så blev tydligen intresse även där med i alla fall kommission som startade 1996 till 1999 (Mitt öppna strul med kraftig hot startade 1997 och fick ett till kraftigt hot 1999 sedan flera nära olyckor trakasserier och fel och pikar på arbete efter arbete men viste inte förens 2015 att det var mordet det gällde på så sätt att jag var misstänkt .... , någon som ser tids jämförelserna? ) .

Se i de två första länkarna i denna länken ang arbetsgivare fack och jurist firma, det övriga står med i samma länk lista som jag delvis bifogade med min JK anmälan för något år sedan och avslaget som minst sagt är udda. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html


Inga kommentarer: