söndag 10 mars 2024

Minnen inducerade i sömnen? Inlägg och Film från 2018-09-11 Palmemordet och LK gruppen.

 



Jag har nu haft ibland väldigt klara tydliga drömmar och sedan ofta ett bubblande i höger örat ( ett bubblande som jag sedan någon vecka kurerat genom att göra två tryckutjämnande övningar ) på morgonen då jag vaknat och ibland har jag vaknat mitt i nätterna av kraftigare bubblande.

Har nämnt detta bubblande för ett par läkare men ingen reaktion som tex kroniskt vatten i mellanörat på grund av kroniskt täta bihålor. Har i sommar (2018) försökt spela in detta bubblande med en liten mic, men tydligen inte tillräckligt känslig eller så sipprar dessa bubblor in och träffar bara städet och hammaren i örat och ger en signal om att det är ljud som registreras till hjärnan utan att något hörbart ljud kan registreras med enkel utrustning . Har varit lite besvärligt att innan försöka spela in detta då så fort man rör på skallen och ändrar läget så slutar det bubbla. Men för par år sedan kanske flera, så märkte jag att om jag satt och hade tex musik högt eller lågt på på vänstra örat med bara ena hörluren i , så kom bubblandet igång på högra örat efter bara par minuter, så att då kunde jag bättre planera inspelnings försöken, än att bara ha på morgonen, precis då man vaknat, på sig 🙂 I alla fall så har jag varit med om mycket väckningar sedan 1997 och LK gruppen som jag sedan 2015 såg med egna ögon har något med Palme mordet att göra , kanske utredare eller som jag skulle vilja ha utrett om de var med om själva mordet och är nervösa över att jag var i grannskapet med min dåvarande kvinna., men ytterligare i alla fall så har jag dels varit med om då jag tältade på en camping att minst en troligen två ( vaknade precis vid den första med ett ryck då jag hörde "orm", men kan inte svära då jag ej var helt vaken, men kände igen rösten av en campare där ) stått utanför mitt i natten och pratade tyst tills jag vaknade. Med detta i minnet och de raka drömmarna tillsammans med ljudtrycket som startar bubblandet så har jag funderat på om man kan med lågt eller hög frekvent ljud få örats hammare, städ etc vibrera som troligen bubblorna utan att man kan detektera ljudet , men att hjärnan uppfattar det eller låga höga frekvenser som man sänker alt höjer och sedan blandar i tex bas ? Min misstanke blev troligen besannad idag då jag botat bubblande men hade en sådan rak dröm med massa saluterande med en specifik tingest ( se filmen) och sedan ska hämta en annan lastbil på ett annat ställe ( ca 1 timmes körväg från normalt) och kör till första stället och börjar leta efter grind nycklar och upptäckte samma tingest liggande helt öppet i bilen fast en leksak. teori 1 , man visste att jag skulle till annan ort och ville trakassera mig med något jag skulle minnas och i lastbilen låg en del leksaker som några leksaksbilar och hade man sagt brumm brumm då jag sov så hade jag nog knappast reagerat även om jag oftast inte drömmer om leksaksbilar , lika så med dessa tingestar , har aldrig dömt tidigare så och just denna modell tänkte jag som hastigast på då jag vaknade om varför inte M16 etc och ser den i lastbilen bara timmar efter . Detta är för att det ska låta skruvat, plus trötta och att jag ödar tid , med zersetzung kan man använda ärtor mm. Anta att någon krossat din bilruta och då du tittar runt så ser du ett par gröna ärtor liggande i bilen , sedan då du kommer hem så se du ärtor utan för din bostad och du vet inte om det är så att du bara lade märke till den detaljen då du lade märke till den i bilen och sedan då du går till tvättstugan etc så ser du en ärta eller något som påminner om det ... en psykologisk lek eller ren tortyr, mina "ärtor" blir väl nu mera drömmar och sedan föremål plus försvunna saker ... etc etc ... Skulle verkligen behöva en stor utrednings grupp nu med inriktning på PU , mordförsök mm tortyr etc etc ... Man kanske finns till 20 år till och jag kommer tyvärr att skriva om detta tills dess om det inte åker in snart .... Att vända sig till polisen då LK mfl har flera i sin hand med dels lägre IQ och sadister och vänner och hotade och tagits tabbar på ... lite svårt som den jag spelade in sist för par år sedan .....

Inga kommentarer: