onsdag 20 mars 2024

Namndroppning Del 4 (trean ligger lite inoficiellt just nu)

 Vidare så förde grannen på tal saker som tex Sverigedemokraterna , likt andra som LK "negrerna bara gråter" och repsläpparen Torgil Gri* frågade vintern 2002-2003 om Kommunister och sedan Sverigedemokrater och sedan ett släppt rep någon timme efter det där jag höll på att falla från taket på 4 våningshus ner i asfalt eller det spetsiga smides staketet på innergården som han släppte men nu en anmälan kommer tillbaka med att "Tjänste fel" går inte att utreda trots att det inte borde vara preskriberat men tjänste fel är intressant då jag nämnde han som möjlig informatör. Denna Torgil dök först upp på Älvsjömässan 1999 där jag efter Karolinska rättsläkarstationen i Solna varit några månader med två nära fall från höjd på grund av fel av andra, där det ena fick mig att undra om det var medvetet då den gapiga arbetsledaren betedde sig väldigt annorlunda den dagen och stod som i ett telefonsamtal bortvänd då jag närmade mig ett ställe på taket som var täckt av grindar man hade till ställnings tak med plast över som nu plasten hade vi tagit bort och det skulle rivas. Han sade innan varnande att gå på två grindar för de kan var någon öppen som då faller ner. Då jag började närma mig ett ställe på taket, där vi under hade precis sänkt bomlaget så att till trätrallen så var det 6 eller 8 meter och därefter ett par våningar ner till pallar med material som rör etc, så började han smygande titta bakåt mot mig och jag undrade vad det var för hemligt samtal han hade då jag tänkte att han stod bortvänd men höll koll på mig så att inte jag skulle komma för nära och höra vad som sades, men precis där vi sänk bomlaget under öppnades en av grindarna som jag trampade på men höll mig i räcket så föll inte ner, så jag satte mig ner och försökte fiska upp grinden med foten men det gick inte och då jag titta de bort mot hanså hade han helt gåttupp i samtalet ochtittade inte mer såjag lät den hänga kvar och bara varnade han sedan då ju det skulle rivas allt. Nära fall nummer två där, så skulle vi ta ner de så kallade takstolarna i ställningen och han hade örnblick på alla detaljer från vilka kopplingar till vilka balkar som satt i ställningen som tex burton kopplingar till de som var sämre minns inte om de hette haki kopplingar eller vad. Och som sagt han visste precis om lättmetall och de betydligt tyngre järnbalkarna och vi skulle lyfta bort ena och hade då haft lättmetall innan och nu stod jag på en planka högst upp och lyfte balken men som då var den tunga järnbalken så den slog ner över min tumme och ner på armen och det var nära att jag föll, och han sade att han hade hållit på att falla på andra sidan han också och att det var en järnbalk och jag tänkte att han som hade innan berättat precis vad allting var hade nu glömt det med en överraskande tyngd som höll på att orsaka ett dödligt fall från höjden och lite latjo då han sade ungefär oj jag höll också på att falla. Han höll på överdrivet som en idiot och små liknande grejer och igen kännade som tex då jag fått en nässpray som jag hade hemma så visade han samma för som av en händelse ungefär för att få mig att tänka att det är samma runt mig som LK gruppen. Jag hade slutat åka med han på mornarna då han sade sig skulle gå ut mot en kvinna med sin hammare så fick jag nog, och då en person på Lilla Essingen frågade mig om han så sade jag att just den biten tålde jag inte (sade skarpt) och han såg ut att ta illa vid sig vilket ytterligare fick mig stärkt i att han var samma grupp som LK gruppen. Fick nytt ställe och det var på Älvsjömässan under uppbyggnad också det som ställningsbyggare 1999 och efter en tid så kom denne Torgil dit med en Benan. De sade att de var från Karlstad och Torgil sade direkt att han rökte brass (lite konstigt att presentera sig så på en ny arbetsplats) jag tyckte bägge var trevliga. En dag då vi var på MC donalds så såg jag Benan plocka ett rasistiskt klistermärke från en lyktstolpe och då jag frågade varför så sade han att han sparade på dem. Vidare så frågade de om vi skulle ta en fika inne vid world trade center i T Centralen en dag efter jobbet och där då de började fråga hur man skulle stoppa brottslighet och jag svarade att "det är väl bara att starta firmor och lura in folk i dem " lite pikande så funderade jag på om man var efter LK gruppen vilka jag då inte ville säga mer om än vad jag gjort och de hade samma korrekta, leka tuff stil som LK gruppen på Lilla Essingen plus detta med att spara klistermärken gjorde att jag tänkte samma gäng men säger inte mer som sagt då jag ville skydda dem.

Cirka 3 år senare på vintern 2002-2003 med det speciella vädret som fick snön på taken att smälta på dagarna och frysa till i fotrännorna på nätterna och bygga upp så mycket is så att dessa blev topp frusna så att snö och även takskottare inte hade något sista stopp. En ungdom dog på Drottningatan då han fick en isklump i huvudet samma vinter och jag vet inte om det var något som fick fart över kanten eller om det var istappar som hängde rakt ner som hade lossnat. Jag och denna Torgil hade en dag skottat tillsammans och var på MC donalds vid Katarinahissen och käkade lunch jag pratade inte mycket utan man vilade då man vilade men han frågade på tillbakavägen om vad jag tyckte om kommunister, jag tänkte samma som med klisterlappar och andra förfrågningar och svarade att "det är en fin tanke men man får lobotomera hälften" och då frågade han om vad jag tyckte om sverigedemokraterna som aldrig skaffade barn och samma där då jag var ointresserad av politik svarade att "de tycker kanske inte sverige är bra nog för det ännu". Som sagt mitt fokus låg på att jobba och tackla det ständiga förkylningar jag hade som ofta saboterade arbets livet med värk men hade hoppet sedan 2001 att CT röntgen som visade i stort alla bihålor involverade i en kronisk sinuit, skulle utredas men med lögner av läkare så tvingades jag utomlands för operation nummer 2, november 2019 (den innan var först september 2009) och haft ett sedan ungdomen runt 15 års ålder haft ett helvete med detta och förmodligen blodsjukdom men alltid varit optimistisk och trodde aldrig att S märkta LK gruppen skulle kunna sabotera behandlingar kanske genom att skrämma två läkare om de nu inte skrämt sig själva. När vi skottade på ena taket så hade jag på ena sidan börjat mitt i och då jag skulle ner igen och stod på plåten och höll i gångbryggan ( ser ut som en liggande stege) och skulle släppa och fånga upp mig med repet ,och börjat bli trött och funderade på om jag inte skulle börja på ena sidan och gå åt höger istället och tittar åt hans håll och ser han står och tittar bortåt och frågar han om han tror att linan räcker utan att behöva sätta om den så svarar han direkt att "det spelar ingen roll jag har redan lossat den" . Det är en krok med två spärrar man trycker in med en hand och den är då lossad utan att vara upprullad utan ligger så att det från mitt håll ser ut som om krocken sitter. Jag sade bara "jag var på väg ner". Dagen efter då vi var flera satt vi på lunch och han såg spänd ut och tittade i sin ögonvrå då han käkade sin sallad tror jag det var och som om han peppade sig själv, så tänkte jag gjorde han det med flit? Han hade inget på kroken att göra utan att veckla ihop repet eller säga till, Efter nu 21 år där bevisen hopas mot LK gruppen så förstår jag att de hade varit glada om jag fallit dessa 4 våningar ner i asfalten eller på spetsiga järnsmides staketen på innergården redan då och skit stöveln LK med sin ryggradslösa grupp hade kunnat skåla och säga vi kom vi såg vi segrade. Men med alla bevis jag har så måste det se ut som en olycka eller sjukdom så att få gräver i mitt material och förstår att jag har rätt. Om jag inte haft blod och bihåle sjukdom så hade man inte kommit åt mig på detta sätt,men sjukdomen har ju fått en att stå ut i isoleringen under 28 år då värken/tröttheten börjat så lägger man sig ner och ser på tv. Fortsättning med en tidigare episod med en rödljuskörning följer här näst vilket är det fjärde nära dödlig olycka (?) som inträffat då man haft S märkta LK gruppen runt sig ( jag visste inget om tex balkong morden på denna tid, viste media detta utan att sprida/varna ????? ? )

Inga kommentarer: