tisdag 19 mars 2024

Namn droppning på G nu Del 1. Fixa bilen tills i morgon bitti när jag stoppar in batteriet så att jag kan tänka lugnare om det var ni som pajade den likt hjulmuttrarna som låg på gräsmattan

#Ohchr.org #FN #människorätt #UN
 

Namn droppning på G nu. Fixa bilen tills i morgon bitti när jag stoppar in batteriet så att jag kan tänka lugnare om det var ni som pajade den likt hjulmuttrarna som låg på gräsmattan eller den stulna wv bussen eller den orangea BMW:n som blev sönderslagen efter natt samtalet eller Golfen som pajade lagligt då jag skulle iväg och prata lite om detta ,,, (Författaren lever han eller har ni tagit han av daga, han på Löwenströmskas med han med orangea mössan samtidigt?) annars blir det total namn droppning på er med början i morgon på Lars Schnells blogg! Har ingen tid,lust att vänta på er eller hur Torgil G?

Skjuter in detta här; Namn, telefonnummer, adresser registreringsnummer precis allt rakt ut , alla "NN " allt ska ut nu så man lär ju bli skjuten men så länge jag lever så kommer jag sätta denna LK gruppen, de går på det man skyddar mest det djavla sosse packet! De går på och förstör det man älskar så skjut mig och skada ingen annan, för jag kommer använda varenda hjärncell för att sätta er på kliniskt sett med era metoder då.

Lite jag skrev idag tidigare om ärendet.
Spelade in en video nu men lägger bara ut texten kring den då jag blev trött...
S märkta LK gruppen slår undan och slår undan och man berättar lugnt och fint men ingen reagerar de lyssnar på de som jag beskrivit prata skit om mig trots bevisen man har och de kan i lugn och ro fortsätta slå undan benen på en på alla sätt där det räckt med att jag fått dit en av dem så hade det blivit lugnt och fick tips om en advokat till som jag ska kolla med, men 28 år ..... Svenskarna de sovande .... Sista stället förutom Rive som ställde till min ekonomi, där LK gruppen var inne var ju på Strandq**t transport i Norrtälje där man började ljuga om mig 2019 men trots inspelningar som motbevisar lögner så gick det inte att anmäla för förtal, sedan hur den innan sjuka personen som kände till saker denne inte borde känna till ( L Oskar***) blev värvad vet jag inte om det var på plats eller man förutsåg att jag skulle söka jobbet? Han med uzin i sin lastbil som jag såg då jag skulle hämta den Knivsta och på morgonen hade vaknade upp med minnesbilder klart och tydligt efter en dröm som var så tydliga så jag undrade just som vid ett par tidigare drömmar om någon pratat med mig och sedan denna morgon "varför drömmer jag om att skjuta i luften med en Miami vice skjutvapen från 80-90 talet?" för att sedan se och fota och filma bara timmar efter 10 mil därifrån samma sak som jag aldrig sett tidigare annat än på film ( den är speciell så man minns den trots att det var en leksak ). Så efter att ha kämpat med S märkta LK gruppen saboterande allt från arbetsplats till arbetsplats som sodexo, arla och tidigare förmodligen mordförsök på 2 arbetsplatser, väckningar på nätter, trakasserier och helt öppet i Norrtälje då jag kom hit 2005, efter sig sedan 1997 då svåra hot startade, men kämpande lyckats betala av skulder och till och med operera en bihåla utomlands 2019 som man vägrade göra i Sverige då man trodde den var opererad bilateralt på Sophiahemmet 2009 (efter att först upptäckt det på Sankt Görans ÖNH 2001 )och inte bara på vänster sida, så hamnar jag på kronofogden igen då lånen förföll då jag inte hade en chans sedan att jobba i kapp något då jag sov ca 1,5 år i blodsjukdomen som de såg bevis på redan 1997 och allt blev fel från Rive som var ökända fick jag veta sedan.
Jag ber inte om allmosor jag vill helt enkelt att LK gruppen utreds! Jag var självklart beredd att ge livet för att skydda de jag fått hotat då jag inte såg någon annan utväg än att möta gänget själv likadant man tvingats reagera och göra några gånger innan, men här var det under flera månader med ett psykfall och dennes gäng , lika naturligt och självklart som att man bromsar om någon kliver ut i vägbanan, men då anta att LK gruppen planerat detta för att utreda palmemordet eller mörka då jag sannolikt skulle bli intressant i Palmekommissionen som startade 1996 och som varade till 1999( då lk gruppen blev otrevliga även med direkt hot om den jag först fick hotad plus tre händelser som jag misstänker numera vara arrangerade olycks försök som fall från höjd två gånger och en rödljuskörning då jag var på väg över övergångsställe ) då även, tror jag, HD skulle ta upp den friande domen mot C Pettersson och därefter vidtog de kraftiga trakasserierna i bostad efter bostad och arbete efter arbete, skit snack om mig i omdömen, lögner och om arrangerat i ÖNH journaler, fel operation och sedan läkare som inte kan läsa innantill vid skadeståndsbedömning för ytterligare 10 års kraftig värk och livs sabotage. Att LK gruppen agerat så kan berott på att de var rädda för vad jag kan ha sett som ung och med bra minne då jag har för mig att vi gick då jag och Annie F begav oss från Klubb Oxen till Klubb Markvardsgatan ungefär samma tid som Olof palme mördades , och att jag möjligen sett delar av rörelser som skulle kunna vara besvärande för dem. AF sade tydligen att vi bara var på Markvardsgatan och att vi åkt med min vita volvo ( som blev misstänkt för att ha blockerat Sigvard Cedergren spelklubbsägaren och hörande vittne till skottens färd ) men den var krockad och hon som hög jurist på länsrätten ville nog inte stoltsera med att varit på en stor spelklubb och därför inte nämnde det, men hon pratade med en person på morgonen efter som hade sagt att det var tur vi gått för just efter så stormade det in poliser och en kvinna fick ta av sig naken mitt i klubben så minnesbilden är klar därifrån för min del och även då vi kom fram till Markvardsgatan par km därifrån att en person, ÅB, sade att Palme har blivit skjuten och jag tänkte tråkigt skämt , men det var inget skämt.
Inget annat förklarar mordförsöken eller trakasserierna under så lång tid inget annat än deras självbevarelsedrift, men kan vara också för att de vill säkra makten och det blivit svårt om det jag varit med om från dem kom ut i media också. LK nämnde ( korta fraser) en gång "Force Majeure" på slutet på Lilla Essingen 1999-2000, jag tog det som att han fattat i vilken sits jag satt i med hoten, men kan varit just deras egna rövar de skyddade med Astrid L s skit snack, M Danielsson skit snack med mera och de var rädda för att jag skulle berätta fritt om detta innan de hunnit baktala mig som var som ett skydd om jag skulle berätta om trakasserierna i bostäder och på arbetsplatser, de vill få bort mig helt enkelt.
Jag vet inte om jag vid theralen koma pratet 2003 12 29alt 30, kan ha baktalat mig själv också för att avsluta samtalet , ( Jag upprepar: hör ni någon prata i sömnen LÄGG på luren, Och tror ni personen är förgiftad RING då ambulans om ni tror att det är ok !!!) Jag kan ju tagit på mig vad som helst för att få en riktig utredning/ögonen på mig från andra men kan hamnat ännu djupare i skiten om jag försökte får bort människor i från gruppsamtalet. Vore precis i tiden då om jag fått veta att Annie var död kort efter min tid på Lilla Essingen (vilket jag inte visste förens 2017 och detta med palmesammankopplingen 2015) och hamnat i panik efter Västerlånggatan på sommaren och då över släppta repet på vintern några månader innan som jag inte ojade mig över men sammantaget blev det mycket.
Släppta repet blev ett "kort " jag tänkte lägga om jag inte fick utredning på annat sätt runt LK gruppen och att jag spridit mitt ärende sakta så att de inte skulle våga sätta igång något mot den de hotat eller någon annan: men den anmälan nu nyligen, Runt 2022, kommer tillbaka med att "Tjänstefel går inte att utreda" (Ett mordförsök , tjänste fel ? )

Inga kommentarer: