torsdag 1 juni 2023

Dokument inifrån, Rive och mina reflektioner om LK gruppens likartade arbetssätt som juristfirman Rive

 

Bilden ur Dokument Inifrån på mig.



I Dokument Inifrån så säger huvudmannen att han ska betala 1/2 miljon för att rasera en persons ekonomi och det kan man ju översätta med LK gruppens värvningar på arbetsplatser som senast bla en "L" eller spridandet på nätet och förmodligen arbetsplatser, och till personer på arbetsförmedling, försäkringskassa mm om att jag skulle var med min vita Volvo inblandat i mordet på Olof Palme trotts att man som polisanställd som LK borde veta att den bilen var krockad.


Här är några ställen det publicerats på nätet utav antingen värvade eller "matade med valda delar av information"  https://youtu.be/8ToFQ1_xn34 




Det är ju lätt att få en arbetsgivare att vilja ta del av 50 miljoner eller tänka att om han inte gör som LK gruppen önskar så kan han råkat ut för massa kontroller. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Såg på senaste stället att en person jag tyckte verkade hygglig först, blev en lögnhals på värsta sätt och sedan höra en person ha information om mig denne inte kunnat haft om denne inte var involverad med LK gruppen eller liknande.    


Inga kommentarer: