fredag 11 augusti 2023

Begäran om tjänsteställe på den anmälde personen , då det misstänkta mordförsök blev benämnt som tjänstefel som inte går att utreda.

 Nu har jag skickat in en fråga på vems avdelning denne Torgil G jobbar hos så att det benämns; "Tjänstefel " som inte går inte att utreda

Han pratade som LK gruppen och som jag senare såg andra placerade runt mig på nya platser, hur man skulle stoppa brott etc och först 2015 ser jag detta med Palmemordet och polletter föll ner då jag hört Palme nämnas titt som tett helt plötsligt från 1997 ( då Palmekommissionen som dels ville undersöka min flickvän som jobbade på länsrätten och Harvard akterna utöver i smyg min vita Volvo samtidigt som man ville döma Krister Petersson i högsta domstolen.
Såg han runt 2009 i Hägersten på en mack och han spelade kaxig , det stod en MC väst där inne så vet inte om han ville spela tuff inför han eller om det var en polis som lånat västen? Men det jag sett av han gör att jag förstår att att han är med samma gäng som LK gruppen (och är skyddad i o med att jag lägger ut detta offentligt) och släppte ett rep då vi skottade tak och dagen efter vid lunch så spänd ut och vågade inte möta min blick då, och då föll en pollett ner hos mig att det kunde vara ett mordförsök mot mig 2002-2003 vinter då alla fot rännor var topp frusna. En pojke dog på Drottninggatan samma vinter efter att ha träffats av ett isblock som ramlat ner . Torgil här Han hade frågat saker som ungf. lk gruppen om vad tycker du om SD och vad tycker du om kommunister ( tror han var åt kommunist hållet)
Blir intressant att se vilken avdelning han jobbar då den avdelningen kommer jag dra inför FN och EU rätt för svår människorätts brott!!! Se korrespondensen i ärendet nedan i bildform











Inga kommentarer: