fredag 11 augusti 2023

Inte för en Miljard!

https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2023/08/begaran-om-tjanstestalle-pa-den-anmalde.html 

Då jag skickade allt till JK, https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html , så ska man ju sätta en summa som skadeståndskrav och satte på detta enskilt i det hela 5 miljoner då på det hela visste jag inte hur jag skulle värdera. Hur säger man en bra summa för att blivit  hotad   med svåra hot runt dig, isolerad och kvarhållen i smärtsam sjukdom i 27 år och pågående ? .. satte då  symboliskt 50 miljoner men skulle inte gjort det frivilligt för 1 miljard ( en tredjedel av livet och Alf Svensson nämnde att ett liv är minst värt tre miljarder , förmodligen symboliskt med treenigheten, men ändå väldigt dyrbart) .

27 år är en lång tid och har hela tiden skyddat andra och bara får skit tillbaka för det, folk som inte vågar tro etc och har hört att de som gillat min sida har fått pikar mm och inte vågat gilla längre vilket jag även varnat för innan det är officiell utredning på gång  , bättre om de sade rätt åt dig och angav varför i sådana fall dessa hjälporganisationer eller media bolag. S har förstört landet men det är så många skjutningar och knark så ingen har tid att reflektera över andra pågående "ärenden" förens de själva hamnar där i. Rösta inte fram S och deras kompisar innan detta är utrett om ni måste rösta på deras skit politik "gynnas sig själv och ljug utav helvete ". Svenskarna brukade vara smartare än så. 



Inga kommentarer: