torsdag 12 september 2024

Avslag på att behålla pengar av överskjutande skatt då ens ekonomi raserats av bedragare. Palmemords relaterat




 

Avslag på att behålla pengar av överskjutande skatt då en ekonomi raserats av bedragare (RIVE) och lögnhalsar och förmodligen minst en från LK gruppen L*** (på Stran**st transport ) senast.

LK gruppen som dök upp 1997 och därefter (1999)svåra hot , trakasserier på arbetsplats efter arbetsplats och i bostad efter bostad, 4 händelser som jag misstänker är mordförsök och ytterligare minst en händelse jag skulle vilja ha utrett med det aspekter jag har kring LK gruppen, men Sverige har blivit sedan 1986 ett bananland där ingen behöver stå för något någonsin om man har kriminella kontakter på positioner.
Hade precis kämpat mig efter många år bort från kronofogden med LK gruppen i hasorna överallt utöver tung sjukdom i luftvägar och blod där tre läkare ljugit och ändrat i journaler vilket jag har bevis på men det utreds inte (ser möjliga beröringar hos de och ett par till med LK gruppen) och nästa jobb börjar strula snabbt men jag var van att kämpa hårt (blodsjukdomen gjorde en lite dopad också) och tänkte det löser sig , men då det inte gått att få besvären i luftvägar fixade i Stockholm ( varit tvungen att åka utomlands och läns för enkla behandlingar men som obehandlat tynger en med smärta och trötthet och lögner och förtal uppdagades på företaget.... Så hamnade man åter hos kronofogden och får inte behålla för att kunna bo eller studera.
Jag tar detta till Europadomstolen då jag dels lämnat med en film som förklarar lite av upptakten, och mitt huvud syfte är att sätta fast LK gruppen då det är ett kräk gäng som går på nära först sedan ekonomi, hälsa och sömn precis som Stasis zersetzung.
Tredje och fjärde länken står det om senaste händelserna där tom facket transportarbetarförbundet skrev en falsk varning (har inspelningar) med arbetsgivaren. Så fort det är en S runt så ... som Lennar K som sade sig varit förste talare på SSU och sedan sett flera S runt och massa trakasserier sedan 1997 fram tills idag. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html
Så finns det någon Journalist, MR jurist , jurist som vågar gräva i detta så inboxa.



Inga kommentarer: