tisdag 7 november 2023

På förekommen anledning ett par gånger så: Kontentan är att om du inte vill läsa/lyssna och ta in så ska du inte läsa och lyssna på dessa inlägg jag anger om Palme eller LK gruppen eller [...]

 På förekommen anledning ett par gånger så: Kontentan är att om du inte vill läsa/lyssna och ta in så ska du inte läsa och lyssna på dessa inlägg jag anger om Palme eller LK gruppen eller kriminella S.are då jag har sidan som memorandum och är mer inriktad på att FN:s utredande ska se dessa, för jag vill inte att någon läser och mår dåligt av detta , det är inte min mening, Och ska de säga något så bör de ha läst länken och sett videon i den länken åtminstone innan de bildar sin uppfattning som de anger till mig då det blir extra börda för mig att svara på saker där man inte har satt sig in i korta delar som jag redan delat som i länken i kommentarerna då jag måste upprepa och upprepa mer än vad jag tänkt. Jag skriver detta som en dagsrapport och i självförsvar. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html


Videon om vad det började med som det tog 18 år innan jag fick veta genom en slump googling här https://youtu.be/8ToFQ1_xn34?si=coqVkM0-7GXiklGf




Inga kommentarer: