onsdag 22 november 2023

Rättsövergrepp och tortyr i Sverige. Palmemords relaterat. Ett par punkter som lagts ut som exempel på händelser väckningar och trakasserier

 


JK anmälan  2022 https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Några få delar av Punktlista från anmälan / bok projekt och dagbok. Funderar på om man kan ge ut detta som en dagbok del 1 fram tills 2004 och sedan ta resten av övergreppen och trakasserierna där jag då vet att det är från 2015, Palmemordet som är skälet fram tills nu med väckningar sabotagen på arbeten etc . Se tex " Palmespanaren och indiska restaurangen med rosa sporten" i punkter jag lagt ut i kommentarerna. Att skriva ihop allting i ett svep känns övermäktigt och då mitt ena skadestånd tar tid så hänger jag på gärdsgården till S märkta LK gruppens förtjusning.

Tillägg , jag lämnade upp mycket av denna data till säkerhetspolisen 2004, då jag inte visste om det var någon som leker med mig (LK gruppen) och e får avgöra tänkte jag då. Året innan det började mot mig 1997 , alltså 1996 så mötte jag en känd Säpo Palmespanare då jag joggade ( lufsade och stånkade med oupptäckt astma, blodsjukdom mm 😃 ) på ett ställe på Kungsholmen. Jag kände igen han som polis inte Palme eller säpo polis utan bara polis från media.

Bilderna från bok/anmälan projekt bara ett dussin punkter av flera hundra.

Punkt 22
punkt 25


Punkt 32




Punkt 38 


Punkt 41 del 1 av 3 


Punkt 41 del 2 av 3 

Punkt 41 del 3 av 3




Punkt 48- 49 del 1 av 2 



Punkt 48 och 49 del 2 av 2  



Punkt 50 och 51 del 1 av 2 
Punkt 50 och 51 del 2 av 2



Punkt 52 
















Inga kommentarer: