onsdag 8 november 2023

Samlar bilder och anmälningars diarienummer nu runt LK gruppen och sjukvård och den värsta mörkläggningen med tunga övergrepp runt Palmemordet.


 

Bild ovan  på LK  (LK gruppen) som 1997 sade han var målare, sedan 1999 att han var polis och jag såg bilden i en förorts tidning 2000 och tog en kopia från en annan förorts tidning för några år sedan på Kungliga biblioteket.




Läkaren U Knutsson (förmodligen, bilden är manipulerad och övriga bilder som jag hittade tidigare på han ser jag inte nu) Denna person var sympatisk och han kan blivit skrämd av andra läkare som kan haft synpunkter på antibiotika kurerna jag fick (trotts att twar hittats och svårt att veta om den gick upp eller ner enligt twar läkarna G Sandberg och Falk) som tex dag n och lk gruppen då jag uppfattade det som om han verkligen försökte hjälpa mig men har skrivit skit om mig i journalerna så det är bra om han får förklara sig.



Här är Dag N han som kastade ut mig med att vissa får operation och andra inte " och sedan bränner journalen efter 7 år, kort efter min operation 2009, men på det sidor av journalen jag har kvar så så har han manipulerat besöks datum och skrivit till neurologiskt som senaste misstanken trotts att den var innan ct röntgen.








Här är den som släppte repet på mig vintern 2002-2003 med nära ett fall på 4 våningar från taket, T G ( ett känt författar efternamn) och där nu åklagaren skriver att man inte kan utreda tjänstefel och jag hade anat att han var samma som LK gruppen. Men då  det var som vanligt "bara en arbetare" då från samma firma enligt han själv då jag först såg han 1999 på ställnings bygge och senare tak skottning, så avslöjades han i alla fall som tjänsteman av åklagaren i och med formuleringen ?



Nu följer 4 bilder nedan , de andra var ovan texten men här ändra jag så jag lägger informations texten först sedan 4 bilder som ska  föreställa en och samma person,, med Matildorna och karinorna så var skillnaderna mycket tydligare då man sett och insett at det var flera dubbelgångare  det men här ser jag bara ett som grovt avviker i ansiktet bild tre. 

Per Kristian S polisanmäld 2004 för hot mot kvinna för att jag skulle gå upp till skattemyndigheten på ett möte med en Erik Sherpa bild 1 (se de fyra olika bilderna och tänk på dubbelgångare leken jag nämnt då alla utom det tredje är taget från hans Facebook, jag har ytterligare en bild med stora glasögon på han och annorlunda hjässa )

                                                      bild 1 


                                                               Bild 2 

                                                                 

                                                                    Bild 3 

                                                                     

                                              





                                                                           Bild 4




Lägger ut jk anmälan länken https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html  och kommer fylla på med äreendenummer och bilder 

Inga kommentarer: