fredag 10 november 2023

En sanningskommission på alla dessa poliser som ljuger. Anmälan 1997, är tiden rätt?

 En sanningskommission på alla dessa poliser som ljuger.

Tre av 4 skärmklipp , ska ringa polisens arkiv igen och be om en ytterligare anmälan finns då tiden tycker jag är konstigt och även ungf. verkar drogad , vilket kan vara efteråt någon dag /dagar då jag drack en flaska som det då borde varit 3 gram amfetamin i av misstag och ringde nojig efteråt från en mack till 90 000 dels för ett annat hot och dels för att jag undrade om skulle inte polisen hjälpa om jag ringde och anmälde ett allvarligt överhängande brott ( har jag för mig att de rörde sig om )
LK hoppas du /ni har bra pensionsförsäkringar /kontakter för jag tar er nu, inför rätta!
Det finns gränser i krig /Palme mord och du /ni kommer få lära er det.




Sedan lekstugan hos polisen som inte tänker skicka en patrull

 




Inga kommentarer: