fredag 10 november 2023

Brott runt Palmemordet. Redigerad kopia av brev till berörda runt mig.

 Redigerad kopia skickad till berörda i avvaktan på att publicera två polisanmälningar och ber och hoppas att rättsväsendet och media bara tar detta med mig, då jag är den ende som har svaren utöver de gravt kriminella individer i den grupp som jag kallar LK gruppen.






Hej alla, jag kommer nu fått en kopia från en polisanmälan från 1997 där det framgår var det började mot mig med svåra hot.
Jag har förstått att dessa ”smidiga” poliser med fler, sprungit runt och försökt letat efter saker för att få mig tystad och då lurat människor i min omgivning tex med polislegitimationer och läkarlegitimation och politiskt och offentligt väl kända människor så att ” han var rädd för sin nn ” etc är inget som har någon bärighet i verkligheten utan sådant som, dessa lockat ur människor runt mig som vill mig väl och trott att de räddade mig . Men då jag höll tyst för att inte dra in er i detta och drabbad av både bihåle , lunga och blodsjukdom ( vilket delvis vägras utredas då jag har bevis på stora fel i undersökningar) så har jag varit frånvarande nu i 27 år och inser att ni varit lätta att påverka för dem , (de är sociopater och har makten framför allt i sina klena hjärnor) och tänkt att detta kommer jag ta upp så fort jag kan, och trodde att då Palmemordet visade sig 2015 vara huvudskälet till att den grupp jag kallar LK gruppen dök upp runt mig så hade jag alla bevis, men de har fortsatt och vägrat ta upp tex mordförsök mot mig med mer.
Jag kommer publicera denna anmälan från 1997 i sin helhet utom adresser och även den jag gjorde 2004 och ber journalister och rättsväsendet bara förhöra mig. Det är 27 år sedan och dessa hot skrämde mig så jag ville inte nämna dessa igen för att inte få flera hot mot samma person då en pks trodde sig ta den smidigaste vägen och vars LK gruppen på olika plan fortsatt fram tills i dag 2023- 11-10 och kan var en orsak till mycket som man ser i samhället och förstod då inte att jag då varit trött på det delen länge , ett liv jag inte ville kliva i utan stod i utkanten av , och insåg att förkylningar var det som sabbat mitt yrkes liv och att det vore då bäst att bota dessa , men nu har det som sagt gått 27 år och då denna anmälan från 1997 hade verkligen upprättats av en då ointresserad polis ( då jag i panik ringde 90 000) och finns så ska jag publicera den helt så att ingen får för sig att hota runt mig igen.
Även ni är utsatta för detta brott genom att de använt yrken som man ska kunna lita på, men spring inte i väg och försök rätta till något , låt media och rättsväsendet förhöra mig och de jag pekar ut så att inte ni bidrar till att förlänga detta för mig, ni vet inget om mig, inget för då hade ni förstått att jag var redo att dö för att skydda och tyckte då och nu det var normalt beteende.
Lasse

Inga kommentarer: