fredag 1 december 2023

Angående riktiga flyktingar och hem hjälpare. Vettig hjälp och stopp för cannabis till ungdom

 Vi får inte glömma att vissa kommer hit enkom för att tjäna ihop lite snabbt kapital för att återvända och hjälpa de sina. En liknelse , jag vet dålig men ändå, vi har i Sverige massa översvämningar och jag flyr till Finland för jag vill ta med mig en massa länspumpar tillbaka till Sverige, men i Finland tvingas jag läsa FFI (Finska för invandrare ) och deras Göran P motsvarighet klappar mig på huvudet och säger att med socialbidrag ska vi ta hand om dej, men detta soc bidrag räcker endast till överlevnad så jag börjar sälja "granbarr" som jag har bra kontakter kring från Sverige och som Finska ungdomen röker med full kraft och samtidigt röker jag detta själv och hamnar i ett ekorrhjul utan att få dessa länspumpar till Sverige i min granbarrs dimma.

Mitt förslag är att ge nu direkt möjlighet att välja för arbetsföra och arbetslösa flyktingar att tillverka tex vatten utvinnings utrustning och jordbruks utrustning utöver erbjudas material för lärarstudier och trycka studiemateriel att skicka hem , väljer de droger fortsatt och till ungdom så är det bara att skicka hem direkt om de inte är svenska medborgare då vi har då försökt hjälpa allt vi kan och kan inte se på då de stjälper vår ungdom som droger gjort sedan minst 40 år i Sverige. Cannabis är den avtrubbande drogen som är värst och som folk inte ser, alkohol om någon supit sig larvig , det syns och hörs ju och folk går undan.
Gilla
Kommentera
Dela

Inga kommentarer: