lördag 9 december 2023

Inbrottet två dagar innan som han som hotade grovt 2 dagar senare , nämnde som att han visste om och dessutom sade att han skulle döda mig och [...]


 


Inbrottet två dagar innan som han som hotade grovt 2 dagar senare , nämnde som att han visste om och dessutom sade att han skulle döda mig och den kvinna som han fått fängelse för att hotat ( det var därför som jag bosatte mig på monumentet då hennes jobb låg runt hörnet om han kom dit igen och hotade) mycket mer som hände efter och innan som då de kom in 8 stycken till hennes jobb och lös med laser pekar på mig och han hävdade att jag gått ner på knä och gråtit vilket jag inte hade gjort utan var bered att kicka han då det brakade lös. Efter detta så ingde de till detta ställe och sade att det var 70 stycken sedan igen och sade att det var 400 stycken, jag fick höra poff bakom mig då jag klev ut en t-bane vagn av en lirare som glodde

En person ville testa amfetamin eller kokain och jag sa nej inte jag i alla fall och inte hon heller tyckte jag , och med tanke på LK gruppens härjningar där de vill kunna hitta på vad som helst och förmodligen påstå att man är någon missbrukare som ser i syne så kan det vara så att telefonen blev omkopplad redan då till en polis som ljuger då han beskrev mig som "möjligen påverkad av droger" (jag kan varit bakis har jag skrivit i min redogörelse i bokform från 2002-2004) och blivit vän med den som ville att vi skulle ta droger och föreslagit det.
Likadant med en person utredare inför Göteborg rättegången där en politiker helt plötsligt försvunnit från mitt mål men såg senare att han dykt upp i ett exakt likadant fall senare, som påminde starkt om en känd person med samma för och efternamn såg jag senar på tv som kom med udda frågor som "är det någon kändis med i hoten mot dig " som trotts att det var mer än 5 år som jag då tagit sudafed liknade preparat i genomsnitt en gång per månad låg dos, skrev ner mig som om jag festat mycket trotts att jag beskrev att jag inte heller kunde berätta något ännu om de mycket allvarliga hoten från dels den per kristian S som jag nämnt här, och blev tvungen att JO anmäla detta dels då jag såg att en advokat jag innan efterforskat P Samuelsson och såg inför gbg rättegången i göteborg och som senare blev ombud till den huvudåtalade, hade lagt ut målet som en "Lex" då de menade att den åtalade inte borde dömts för brottet karuselhandel till 5 års fängelse.
Till JO anmälan bifogade jag inspelningar från de två mötena.
LK gruppens Sossar offrar verkligen människor och frågan är; om med dessa svåra hot ( vilket jag inte insåg då att det fanns så onda människor lösa och i grupper )om hur mycket som är ett led i Palmemordets lösning eller rädsla för att en ung 18 åring som inte vill prata i onödan kan ha sett dem utföra mordet?
Tillägg: Trodde att jag bodde då på den andra adressen, men tydligen inte. Det är 27 år sedan så vissa detaljer sviktar men går ju att kolla upp, kanske om jag flyttade i samband med inbrottet på en dag? Minns ej nu.


Länk till inlägget om hotet dagen efter


Tillägg 1 Ang Palme så nämnde de inget om det som stod om mig i utredningen så att flera började prata om Palme fattade jag inget om alls då 1997 fram tills 2015. Ang runt mig på stan så var det något som jag såg senare och som jag tex anmält stalking om med spexare som varit för mycket organiserat för att kunna var någon annan en lk gruppen.

2) 
PK sade inte "googla" utan "slå upp" och sök (googla är mitt ord nu då det betyder just slå upp)

3) 

Ang Palme så nämnde de inget om det som stod om mig i utredningen så att flera började prata om Palme fattade jag inget om alls då 1997 fram tills 2015. Ang runt mig på stan så var det något som jag såg senare och som jag tex anmält stalking om med spexare som varit för mycket organiserat för att kunna var någon annan en lk gruppen.


Inga kommentarer: