onsdag 26 juni 2024

Vattenbristen och cannabis som är det som saboterar planeten och skapar ett helvete.

 Det finns medelvägar! Jag har själv utstått ren tortyr sedan 1997 som jag först 2015 såg berodde på tre utsagor i palme utredningen som fick vissa att tro att min bil varit på mordplatsen trots att den stod inför skrotning sedan 2 månader innan då en ambulans körde in i den parkerad på Hornsgatan 1985-12-27. Och tack vare att jag haft många invandrade vänner så blev jag inte rasist då den grupp jag kallar S märkta LK gruppen hoppade på mig med svåra hot och förmodligen använde alt passade på att använda mellanöstern invandrare mot mig.


Jag kände ett begynnande hat efter några år med ständiga provokationer där hoten var de värsta mot tredje person , men jag som hatat nazismen och slagits mot dem formulerade andra lösningar på problemen, och min huvudtes var först ge vatten så att folk kan odla och nu är en tes till ta bort dum cannabis då den funkar kanske i torra regioner för att mildra hunger och törst och i ät nojjan se till att de äter tom gammal mat , och är nödvändig där då de måste vara fula för att käka sig mätta ( försvagade jägare jagar fult). Så lösning 1 är ge dem sysselsättning här med tillverkning av vatten utvinnings produkter, jordbruksprodukter hälsovårdsutbildning och läromedel för att skicka hem. Får de dessa möjligheter men väljer att rekrytera 11-15 åringar för brott så skicka hem dem , vi har ingen skyldighet att offra oss, vi har en moralisk skyldighet att ge dem hjälp inte att de ska dra med sig droger hit för att de inte fått hela hjälpen och sälja till våra barn. Jag såg brasset på 80-talet som ung och bara väntade på att de vuxna skulle se och stoppa denna avtrubbande drog , men ingen såg och nu ser vi hur landet ser ut . Cannabis hjälper krigsveteraner genom deras PTSD, men hos unga 15 åringar så tar det bort ångern där ånger är på sin plats.

Har ni några frågor att bolla så bara PM.a jag satt ofta med flummarna men kunde inte röka själv pga av delvis astma så jag studerade flummet omedvetet och som sagt jag fick förmodligen utav S märkta LK gruppen ett gäng skickat mot mig med svåra hot som jag inte backar för ännu nu snart 28 år senare, men haft min grund i antinazism och tänkt ut lösningar som är lagom och ok.

PM:a mig som var med på 80-talet vingklippt av astma och förmodligen blodsjukdom och KRS men ändå stark så att jag jobbade i tex flytt men såg den cannabis våg med avtrubbning (bättre på recept för de som rökt på sig ett behov av det) som jag nu insett saboterar länder.

Mvh
Lars Schnell

Inga kommentarer: