torsdag 4 juli 2024

Kulor som bytts ut vid analyser eller redan innan försäljning tagits några från patronask och lagts dit andra? Mordet på Statsminister Olof Palme 1986

 https://gunnarwall.wordpress.com/2024/07/04/dansk-podcast-avslojar-nyheter-om-palmesparet-som-forsvann-os-beslagtagna-magnumpatron/#comment-50722

Så antingen manipulation vid prov eller en vapenhandlare som besökt annan vapenhandlare och bytt ut några patroner i en ammunitionsask (Wilhelmina asken) för att ha svår spårbara kulor om han någon gång behövde? Sedan länge planerat då som tex Harvard dokumenten, folk efter och på taket mittemot Annie F på Hornsgatan som jobbade på Länsrätten och besynnerliga metoder mot mig från 1997 som övergick helt till bland annat zersetzung stil 1999 efter ett kraftigt hot från en i LK gruppen, där senare inte ens mordförsök utreds korrekt utan läggs ner med ungf. "tjänstefel går inte att utreda" vilket då bevisar att den jag antog var knuten till LK gruppen (den jag anmälde 2022 ) var polisspanare/Informatör.
LK tipsade jag Palme gruppen om 2019 då han sade sig jobba som ABAB vakt vid mordet och stängt av Hötorgets ena ned gång och därefter blev polis. LK gruppen som har åtkomst överallt i samhället till och med inom sjukvården förmodligen Jag har sagt 28 år i ett par år nu men det startade olika delar som 1996 (kanske redan 1986 men där blir det svårare att utreda från om inte senare delar är verifierade åtminstone) och då LK gruppen började runt mig 1997 för att sedan 1999 berätta att ena, LK , var polis. Men från 1997 till 2024 ut så är det 28 års svåra hot mot tredje person, trakasserier på arbetsplatser mfl ställen och tortyr av dels zersetzung stil (DDRs dolda taktiker då de skulle snygga till sitt anseende och började mörda och tortera på subtila sätt)
https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Inga kommentarer: