onsdag 21 september 2022

Folk på taket mittemot Länsrätts anställd förste notarie som beskyllts ibland för Harvard aktens försvinnande på Länsrätten timmar innan mordet på Palme

 

De finns saker som man bör utreda vidare. Tex på taket mittemot en person som jobbade på Länsrätten så låg det förmodligen folk och jag ringde då polisen. Och jag  har förstått att i bla kommissioner så har hon blivit misstänkt för detta med Harvard akterna som även då spillt över på mig sedan 1997 minst. Plus att min vita Volvo som var krockad sedan 2 månader innan mordet av en ambulans då den stod parkerad utan för henne , misstänktes här varit den bil som blockerade Sigvard Cedergrens färd mot Luntmakargatan.

Då jag frågade nyligen Polisens arkiv om min anmälan fanns kvar ( då jag ca 30 år senare fann min krockade Volvo där  )och han svarade att eftersom det blev en  utryckning så fanns det men eftersom ingen misstänk gärningsman gripits eller tagits namn på så måste man söka på anmälarens namn , mitt, och då behövdes en arbetsorder.

Efter allt strul med SC senare och hennes farbror  i palmeutredningen så kan man ju undra om det övats olika skyll scenarion  bland vissa så det vore intressant att få veta varför polisen när de kom upp på taket började sprinta mot den punkt det skulle varit någon på för att sedan tvär hejda sig  som om kollega visat ID-kort möjligen och sedan kommit ner och frågade oss om vi var nyktra?  

Figurant nummer 5 som var polis  som Sigvard Cedergren pekade ut som den springande mannen på Luntmakargatan i en video konfrontation ( som inte kan hittas då man begär ut den ) är av stort intresse också inte minst som ett signalement , liknade han Ted G tex?  

Så det finns luckor som behövs utredas , jag har personligen tipsat om en LK i LK gruppen se JK länkar här (länk 7 men numrerad till  5 dådet är två extra informations länkar inlagda i början ) till Palmeutredningen 2019.
https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Lägger ut hela länklistan på JK anmälan. Några kanske känner igen sig här i då många troligen varit privatspanare runt sedan minst 1997 , men mycket möjligt också mördar gruppen som tydligen inte går att anmäla för något . Jag ska testa nästa JK som utses eller Europadomstolen.    

Inga kommentarer: