fredag 12 januari 2024

Blev pigg nu av tre saker nyligen; skena, terracotril i näsa som lugnar även örat och snus (efter2 år och 8månaders stopp) [...]

 Blev pigg nu av tre saker nyligen; skena, terracotril i näsa som lugnar även örat och snus (efter2 år och 8månaders stopp) + sedan augusti 2021 blodtappningar och då jag inte kunde sova (Melatoninen slut köper 10 pack melatonin och tar 1/4 -1/3 dels av dem men inte nu på ett par veckor) så har jag dels arbetat med att titta igenom LÖF anmälningarna och såg ytterligare en fil som jag endast skickat till ena ärendet men inte till det ärendet där det passade bäst då man ser vad som förevarit som varit grovt tjänstefel bland annat ( anstiftan och startande till synnerligen grov misshandel borde utredas om det föreligger), och har nu bifogat det också.

Den information jag lämnat sammantaget dit och innan till PaN borde föranleda en polisutredning alternativt att det tror att jag ljuger.

Någon som oberoende vill titta på dessa korta 2-3 sidiga bilagor om ca 10 bilagor och se om inte ni ser detta sammantaget största övergreppet som om det är i samråd är ett historiskt brott mot de mänskliga rättigheterna, kanske inte alla medvetet inset vad de blandad sig in och deltagit i men då inte IVO vill röra i det så är det viktigt att det utreds av andra, så att andra som kanske vågar träda fram, utsatta, lurade eller tvingade- av S märkta LK gruppen eller de som står över dem- och berätta. Detta har ju faktiskt tystat mig med all smärta , trötthet och trakasserier och baktaleri med mycket jobb på arbetsplats efter arbetsplats som sammantaget jag har fått bita ihop och slita och inte tänkt ge mig.

Ekonomin har det raserat också och allt runt omkring så att et par hundra kort kan sabotera mycket och allt får man bråka om , men bränna ljuset från bägge ändor har jag lärt mig att inte göra.

Jag har en del intressanta inspelningar att bifoga, vill helst se en grupp som hjälper till eller studerar materialet bara inom ÖNH , som sedan kan utökas till materialet kring arbetsgivare och sedan S märkta LK gruppen, men denna ÖNH och Labb del vore bäst att gå igenom direkt , för att göra fel är en sak, men som nedtystning ta av daga, tortyr ska det inte kunna användas medvetet.

Ja blir ett par timmars sömn nu , har flera möten i morgon och måste höra mig för om utförda service, och om det inte finns så blir det nog ARN då en trygghetsförsäkring inte gäller och jag blir helt strandsatt om något händer . Bara 33000 kr affär men det är katastrof om något händer och säljaren som sade att ägaren innan hade dessa papper vid köpet och tecknandet av försäkringen, som jag nu vid erbjudande vill förlänga själv via f-bolaget, men behöver alltså veta att dessa papper går att få fram då de skulle finas på en firma som tidigare ägaren hade och behöver nog bilen minst ett år till då LÖF hade längre handläggnings tider fick jag ett mejl i maj om.

Som sagt har lite mer att test a nu i pigghet som kalium har även en NAD+ från apohem på väg som blir intressant att se om man kan rekommendera, plus nikotinplåster.

Ställer fram klockan en timme till tror jag God fortsatt natt :)

Inga kommentarer: