söndag 14 januari 2024

Falska felaktiga journalanteckningar = Synnerligen grov misshandel då vården försenats 8+10+ år?


 

Jag har nämnt förfalskat i Journalen och detta är den första med ÖNH som har haft stor betydelse för att jag inte fått operation förens 8 år efter i ena sidan och sedan själv fick åka utomlands 2019 för att få den andra sidan som var fortsatt dålig och vilket CT röntgen visat ordentliga svullnader på trotts alltid antibiotika innan som alltid minskat besvären beskrivit. Då jag nämnde att vissa immunsvar var låga och under tidigare så lägger jag in dem först här och AAT1 bristen som ju värdet stiger vid inflammation /infektion och som jag ständigt hade så kan varit lägre egentligen, och som läkaren senare tar upp som möjlig del orsak till besvären.

Jag har dolt skolan dit han skrev intyg till då han trodde att det var universitetet jag pluggade på men det var matematik på Komvux för gymnasiekompetens kompetens som jag först nu 2023 fått klart efter op september 2009 och 2019........ Man ser då de avsvällt och går in med fiberoptik att de ser bra ut (trotts att det är täppt innan) i näsgången oftast ,men inser (?) att bihålorna som de ser först på röntgen, är täta.
Läkaren säger till mig att då han står upp och läser CT svaret att " det är inte konstig att du har huvudvärk, alla bihålor är i stort inflammerade/täta utom pannhålorna" efter Slätröntgen månaden innan ( som jag inte alls tänkte på då jag tänkte läkaren kan detta ) säger han inget om hel tät v käk bihåla utan att han vill skicka mig till neurologen för huvudvärken men först en CT röntgen.
Han skriver neurologen som sista notering i journalen efter dessa 2 röntgen, trotts att det var månaden innan han sade det ( jag mins min ironiska tanke " blir man tät i näsan av neurologiska problem" ) och beskriver inget om "alla bihålor täta i stort". Alltså fel möte och journalanteckningar då han började efter försöka bota medicinskt med 20 ml varannan vecka med gammaglobulin, Flutide nasal med mera.
Han skriver i en anteckning, kort efter min bihåleoperation på vänster sida september 2009 och då jag började få flera antibiotika kurer efter mellan november 2009 och 2011 av en annan läkare som jag ser nu ljuger grovt i journalen , den 4 mars 2010 , 7 år efter sista mötet 2003 att han "bränt journalen 7 år efter att pat inte hört av sig". Blev ju utslängd med "vissa får operation andra inte" bland annat vilket jag funderade på om det var min klagan till PaN om en behandlingen husläkare inte skrev ut på hans ordination, som husläkaren faxade upp till han såg jag för par år sedan, och även vissa manövrar av S märkta LK gruppen som jag då misstänkte och senare insett att de varit runt även inom ÖNH vården.
Mycket snart kommer jag nog få tid att skriva en anmälan på synnerligen grov misshandel ( har minst tre till grovt falska journal anteckningar) vilket detta sammantaget når upp till, för att få till en ordentlig utredning då IVO inte tycker att felande blodprov, tre CT röntgen och två fiberoptiks undersökningar som sägs vara fel, är något att utreda ...

BARA ATT KLICKA PÅ BILDERNA


















Inga kommentarer: