måndag 10 oktober 2022

"Stasis "no touch"-tortyr används av grupp runt Palmemordet för utredning eller nedtystning eller både och , åtminstone sedan 1997.

 Stasis-despicable-torture. Zersetzung

"Stasis "no touch"-tortyr: Det var den östtyska hemliga polisens mest skrämmande vapen - gaslighting mind games som gjorde sina egna medborgare galna... och lärdomarna för dagens sociala mediegeneration kunde inte vara skarpare"

Jag hittade nu direkt en artikel om Zersetzung Stasis "no touch"-tortyr från 2021, vilket jag känner igen mycket av sedan 1997 och sedan olyckor som skulle tysta en för gott förmodligen, men först då det hände nära en annan fick mig att bli rädd, innan mot mig blev jag försiktigare tog ibland två säkerhetslinor på tak jobb tex.
Min JK anmälan med mordförsök förföljelse trakasserier och även tips till Palme roteln om LK som möjlig mördare då dennes grupp/den grupp han ingår i hotar kvinnor och barn och om det är rätt, har utsatt mig för mordförsök mer en gång. JK nerlagd men ska ta upp den igen så fort JK är utbytt då S varit synlig i detta flera gånger sedan1997 och även då FP har nämnts och pikats om mer än en gång.

Inga kommentarer: