onsdag 19 oktober 2022

Extra ordinära metoder av Under cover polis agenter där samma och värre brott mot liv och hälsa går att läsa i min JK anmälan

Samma stuk med LK gruppen fast mig skulle de tysta helt sedan och får idiot svar efter anmälan. Att media tog upp detta är förvånande men bra, kanske anonyma vittnen kanoch vågar sätta LK gruppen men tror mer på att baktaleriet mot mig , som jag har en del på band, kommer öka för att tysta mig än mer än vad de lyckades med fogden tex . https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dwwdlO/polisen-anvande-honungsfalla-for-att-losa-helena-mordet?

Man förstår att de inte inte vill dig väl tillslut men väldigt "vänliga och med trevligt uppträdande" och de kommer lätt in hos människor och lockar dem att göra det ena efter det andra.

Palme mordet , Harvard akterna och min vita Volvo utöver att jag sagt att vi gått i området vid tiden för mordet kan triggad både mördare att utnyttja vanliga polisen OCH privatspanare mot mig utöver 50 miljoners sökare. Men väldigt fega metoder som kraftiga hot runt dej och sedan vill smidigt genom olyckor göra sig av med mig, och då de vet att jag håller tyst så passar det på och sprida skit om mig som förmodligen " han pratar i natt mössan " då jag efter flera år börjar berätta.

Det är sådana här ryggradslösa poliser som måste få foten hårt i röven ut från kåren och hoppas nu man ser till att de blir så och att man inte går på deras fjäskande.

Länk till min nerlagda JK anmälan som jag kommer begära en ny med ny JK JK anmälan


Folk förstår inte det här "I årtionden levde Klas Malmgren med polisens misstankar och kallades återkommande till förhör. 2017 satt han till och med anhållen ett kort tag:"  De jämför och tänker på hur svårt det var att få fast tex grynings pyromanen, . Man tänker "pratar han om så stora resurser runt sig men ingen bevakar grynings pyromanen så tror jag att han ljuger/ ser och hör i syner " . Men Grynigs pyromanen var farlig, samma med de gäng som säljer droger som sedan hamnar hos skolungdom. Tillägg 2022 10 20
Det bästa nu är fler ögon som ser i o m fler poliser. LK gruppen fattade att de skulle bli utredda om vapeninnehav och de personer som de använde mot mig som gänget med osvenskt ursprung som satte igång allt ( se Zersetzung ) och annat kom fram, och LK nämnd force majeure , inte kul om internutredningen knackade på ,jag har väl inte gjort något , och vi kom vi såg vi segrad 99 utövar då berätta att han var polis för att sedan bli väckningar på nätter bostad efter bostad , massor med street theaters, hot, frånvaro av läkarvård för något eskalerande sedan unga år plus blodvärden förmodligen manipulerade ( såg i går av en slump en med samma efternamn som en polis chef och även en ny granne på lilla Essingen , jobba på ett lab jag nu klagat på som chef ) och tvingas ta lån och operera mig utomlands med flera läkare som inte undersökt som säger att jag var jätte frisk och som haft svårt att läsa innan till all den information de haft etc.
Anmälde ju mordförsök av en som jag förstått tillhörde LK gruppen , får tillbaka det från åklagare som beskriver att tjänstefel går inte att utreda... https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Inga kommentarer: