onsdag 26 oktober 2022

Folk måste fatta att detta är folk som för krig i Sverige som förser barn med vapen och droger.

 Folk måste fatta att detta är folk som för krig i Sverige som förser barn med vapen och droger . Om inte tidigare regering havererat varje gång det försökt tänka så hade de förstått att man kan inte släppa in både torterade och de som torterat dem i landet.

Måste ju  ta slut nu !!!https://www.expressen.se/tv/nyheter/16-arig-pojke-ihjalskjuten-i-sandviken/?


Personligen så vet inte jag hur jag kommer reagera då jag ser Per Kristian eller jimmy b eller han som sade vi kom vi såg vi segrade eller han som jag ser som en pojk , han som släppte repet , kanske bara en örfil, men övriga med hot och tortyr som förstört mina chanser att bilda familj , hållit mig i skräck för att de kan hoppa på andra och sedan i gamla stan så mördas två men kallas av psykiskt sjuk man och inte terrorists dåd .... där min upplysningarna kunnat fått dem att titta extra på detta .

De har hållit mig i smärta och trötthet genom saboterat läkarvård och saboterat senaste jobbet så jag hamnade på kronofogden med fackets hjälp och falska varningar som jag delat inspelningarna på som visat att den svåraste punkten är lögn och att man låtit mig köra sönder nacke och trotts röntgen svar hävdar att det är sedan tidigare( bihåletryck som går bak i nacke= kragsmärta ) vilket jag polisanmält FK för då de lämnat ut uppgifter som de inte får och inte hade kunskap om vad det gällde .....

Men som vanligt man hör inget därifrån,  polisen har tappat gnistan och vill bara ha trafikövervakning, ok förståeligt de är i underläge pga naiv politik och vill komma hem till sina familjer VARJE dag, men de borde då kolla skolorna åtminstone, Skydda barnen tills förstärkningen anländer. och då be om hemvärnets assistans, de bör vara perfekta för att ta id på de som går in i skolan osv och se detta som ett krigsmedel , någon makt tjänar på att våra unga är trötta och ser suddigt, se till så att detta bara kan inträffa efter 24 års ålder om någonsin och då med gräs och ingen bilkörning medans rus och fara föreligger .       

Inga kommentarer: