torsdag 20 oktober 2022

Del 2 Extra ordinära metoder av Under cover polis agenter där samma och värre brott mot liv och hälsa går att läsa i min JK anmälan

 Det är inte konstigt att folk blir lurade av detta, jag hade aldrig trott på detta med en busslast poliser om jag inte sett själv liknade episoder, men då de förmodligen först använt ett gäng mot mig och folk då som sagt poff bakom en så var man ju beredd . Jag så allt i periferin som hände , många tappade handskar etc som jag såg och " ursäkta du tappade". https://www.expressen.se/nyheter/polisen-fyllde-buss-for-att-lura-fram-erkannande-/

Allt som gick fortare en normalt registrerade jag , det fattar nog bara en som varit med om liknade denna spända tids period och blir som gallimatias för andra.
Men den som har läst och förstår att jag berättar vad som hänt förstår då också att förmodligen så har denna LK gruppen även arrangerat olyckor och sett till att folk dött vilket är lika med mord, ska se vad ny ledning kan få fram men bara det att jag haft kontakt med en grupp på 2000-talet och lämnade in en redogörelse till dem ( en känd MR grupp ) , men utan att nämna namn eller platser så man får hoppas en person nu som fått en post INTE försöker få andra att inte titta på detta, för dessa gjorde inget då , tog bara emot en diskett , och sedan hörde jag aldrig av dem mer . kanske skulle varit annorlunda om jag nämnt Lennart Karlsson , PK soreide mfl då, men det var för tidigt , ville bara varna tillbaka att det var nog plus funderade på om LK gruppen var utsatt för utredning ang LK:s uttalanden 1999, men insåg att det är en grupp som måste stoppas. Del1 Länk lista till JK anmälan

Inga kommentarer: