tisdag 13 augusti 2024

Sändnings klickat ? Palmemordet.

 Fanns det något radiotrafiks inspelning och registrering i Stockholm den natten 1986 med repeatrar så att man täckte in staden?

Jag har för mig att jag sett att någon nämnt det och i sådana fall finns det repeterande /ofta återkommande klick just innan vid mordet? Övrig radiotrafik med samma signalstyrka samma tid vore ju då intressant . Ta tex den äldre man som Fau**i säger går bakom makarna palme ca 70 meter innan mordplatsen om nu han inte gick om dem och vid dekorima sköt dem så kan han, sändnings klickat på sin WT till skytten längre fram, genom att hålla den i handen innanför jackan via fickan, tex ett för vänster sida och två för höger sida som makarna gick på, utan att behöv ta fram den. Jag litade på polisen och jag litade på LPs utpekande på den tiden,men sedan 1997 har jag dels sett "lekar" med bra och mindre bra dubbelgångare och förstår att det kan blivit fel speciellt 3 år efter och ser en skrämmande person som hon dessutom har fått veta är alkoholist och hon litar också på att polisen hittat rätt person och därför pekar ut denna. Jag skrev ett mejl 2006 som, försvunnit från PU men kopian jag skickade 2009 finns kvar, där jag ändrade mitt vittnesmål ang revolver hos SC , men då även beskrev att man kan spökat ut någon att likna lokal tidigare dråpare tex CP.

Mycket har hänt som kan vara normal spaning/händelser men saker behövs gå till botten med. CP, Figurant nummer 5, CA, VG, SE , buss 43 etc kan ju varit hotad/övertalad att skjuta dem men det är inte en person i detta det är flera som rör sig från mordplatsen och utredningen har som du låst sig och begått stora stora stora fel och misstag och offrar en person och flera runt om kring för sina egna bekvämligheter.


Uppdatering: FRA fick jag tips om innan inlägget sattes på vänt på ena sidan (tur man kopiera till 17 sidor allt ). Men då det kostar stort lagringsutrymme så vore i sådana fall frågan vara om "störnings" klick sparats och hur länge i sådana fall? Kanske spelar in en vecka och börjar spela över därefter?



Inga kommentarer: