måndag 27 juni 2022

Kort och gott INGET blir bra för landet Sverige med sossar vid rodret ..

 De fixare som finns inom socialdemokraterna är mycket lömska , glöm aldrig det, att de är lömska och räddar sig själva och husbonde. Använder sig till och med utav marginaliserade grupper för att sprida oreda i landet , läs länkarna i min länklista och fråga dig om detta är oplanerat… 

Titta sedan på vilka grupper som använts. Jag har  sett själv hur vissa , förmodligen S märkta LK gruppen med flera grupper  drar  igång bråk mot vissa och detta började för ca 25 år sedan samtidigt då jag fick Palmekommissionen och palmeutredningen emot mig. Tydligen där LK med gäng varit den större delen runt mig, först med frågor "vill du gå med och spana mot grupp"  eller "bli polis". Jag spelade packad  fick höra utav en jag tänkte civilare om varför några frågar mig om jag vill bli polis ”ny drive ” säger han.

Denna nya drive  borde folk slita  ur arkiven och kolla , för det kan varit denna som startat försvarskrig och anfallskrig i Sverige , det vi ser nu på gator och torg speciellt då de vill ha offret hårt ansatt från annat håll och då inte se vad dessa trollar med. Jag fick höra ”du tittar för mycket ” då deras gubbar avslöjade jag direkt. Helt klart ser du  en person  som är där för dej 9 av10 gånger  om du är lite forskande och väntar på det ena eller det andra. Mitt tips inte bara för mina 50 millar + ränta  ( ny JK efter maktskiftet tänkte jag ) utred LK gruppen från S så kanske problemet går att hantera annorlunda. 

Att jag lever , är ett gissel för dessa i LK gruppen och nästa steg är väl att få det se ut som  förlupen kula från två gäng som slåss.  S är mycket dåligt nu, de har inga hjärnor men de vill gärna ha lönerna.  Ge dem bra fallskärm så vi blir av med dem tills de kommer med vattenlösning mot flykting situation  och kärnkraft, nya tekniker inom industrin tex så vi kan kapa arbetstiden men med bibehållen produktion.
Kort och gott INGET blir bra för landet Sverige med sossar vid rodret ..    


https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Inga kommentarer: