måndag 6 juni 2022

Jag var glad , kommit bort från dålig UC med hårt jobb trotts kronisk sjukdom i bihålor och blodsjukdom ovetandes sedan unga år mm plus den sadistiska s märkta LK gruppen

Jag var glad , kommit bort från dålig UC med hårt jobb trotts kronisk sjukdom  i bihålor och blodsjukdom ovetandes sedan unga år  mm plus den sadistiska s märkt LK gruppen som djävlats överallt sedan minst 1997 med bland annat låsande svåra hot.  

Köpte bil på avbetalning, opererade ena bihålan utomlands för banklånade  pengar  och löste annat. Innan så blev det tjafs på jobbet efter min  sönder dragna  nacke och anklagelse  som de måste fått från försäkringskassan ( nu polisanmält ) då ”stjärnorna” där inte fattade tidigare sphenoidal plus nack smärta och med trasig bil blev  diskbuktning ( förmodligen diskbråcks då det tog  mer än 4 månader till MR röntgen).

Minst en Från LK gruppen på arbetsplatsen antigen förutseende eller värvad på plats och ett fack som inte gjorde ett skit så att nack skadan kunde uppstå  och dessutom satte mig djupt i skiten då ena på transportfackets avdelning 41 missledde mig med ett kraftigt fel råd  som jag då nöjde mig fel med en bluffjurist firmas besked, plus en lögnhals till AG som facket även skrev en falsk varning med ( falsk vilket jag har bandbevis på).


Detta försatte mig nu i ekonomisk kris och mitt UC kommer bli dåligt igen ….

Sossarnas Sverige = lögn och aldrig stå för något som en fjortis i en förort som snattat och skryter om hur bra denna ljög  .. . Rösta bort detta i september …De leker med alla viktiga instrument för att krossa sådana som har kraftiga anklagelser mot dem som jag har.

Jag frågade polisen om detta inte var korruption men denna som var sosse och även jobbat fackligt sade att man skulle gå via  förbundsrådet och styrelsen , vilket jag gjorde men det kunde inte läsa innan till så ingen stod för något där heller…    

Se de två första länkarna i denna länksamling ang LK gruppen och Palmemordet



https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html 

Inga kommentarer: