tisdag 21 juni 2022

En tabbe av s märkta LK gruppens zersetzung torterare? Intressant datum där jag JK anmäler och på en sida på nätet tystnar alla skribenter i en tråd under ca 40 dagar efter att jag mejlat utkastet till mig själv

 Från den 14 feb 2022  då jag skickade anmälan till mig själv  och den  17 feb 2022 då jag gjorde (Länk till länklista ) JK  anmälan så har ingen skrivit förens 24 mars 2022, mot flera om dagen annars och aldrig  mer än än någon dags uppehåll annars.

Jag beskriver i filmen att efter att jag skickat anmälan den 14e feb så slutar man skriva på ett ställe.  
jag tänkte nu då jag skrev att det var ju den 17 feb som JK anmälan skickades in till JK och titta i mina  sända  interna mejl ( där jag och mottagare är samma ) och hitta det mejlet med utkastet till JK anmälan skickat den 14 februari 2022. 

Min tidigare granne med sin släkting på säpo nämnde kapillärkraften efter att jag googlat upp den då jag lade tjärpapp på ett tak här,  så jag vet att man har koll på min dator utöver buggar enligt ( se länk) bugg detektorn.

 Men en så tydlig indikation som detta med att jag förbereder en JK som jag skickar till mig själv par dagar innan då jag gör anmälan , som detta ca 40 dagars avbrott på webbsidan där det alltid varit någon som man undrat vem fan det är som skrivit men ingen verkar vilja utreda,  och nu efter anmälan som jag inte talat om för dem så håller sig alla  borta från tråden i 39-40 dagar?  

En samlad grupp som inte vill utreda på ett vettigt sätt har känts skumt för mig och nu antar jag att detta är falska konton som kanske en och samma personer sitter och skriver i för att kollra bort och styra iväg läsare på blindspår som inte leder någon vart. För vissa skriver väldigt bra och människan vill se slutet på berättelsen och kan bli lurad att läsa all dynga vissa skriver.    



Bild på publiceringsdatum Den 14 feb 2022  skickade jag utkastet till mig själv och den 17 feb 2022  skickade jag in anmälan. Ha min tidigare granne i åtanke nu ang kapillärkraften mm  





 Del utkastet som jag skickade till mig själv den 14 Feb 2022 



  



Det inskickade till JK den 17 Feb 2022 







Inga kommentarer: