torsdag 16 juni 2022

Är svenskarna sönder curlade och inte fattat att detta händer i Sverige nu? Se länksamlingen

 LÄNKSAMLING JK anmälan om LK gruppen

Är svenskarna sönder curlade och inte fattat att detta händer i Sverige nu?

Visst jag hade tänkt att det är ju bara att anmäla tillslut, men jag har gjort det och då till och med mordförsök kommer tillbaka från åklagaren om att tjänstefel inte går att utreda och inte ens media reagerar så …????

Under tiden jag höll tyst för allas säkerhet så kan jag förstå om vissa antog ett och annat men nu då jag leverera vad som hänt så hade jag hoppats på lite feedback minst sagt. Har någon blivit lurad av dessa samtidigt då jag var tyst så är det förståeligt , men håller ni tyst nu då ni vet vad som hänt så är ni medhjälpare till detta övergrepp så ni som hört något , sett något skicka ett DM till mig och prata nu.  Känner ni igen några på fotona, metoder eller fått tips om mig på något sätt samma där skriv DM.

De använder  sig också  av unga runt 14-15 år, och jag har lite svårt att ta upp dessa men märkt att på det stället ena jobbar nu som vuxen så är andra mycket otrevliga så något hänger kvar.

Jag behöver information nu!!!    

Läs detta del 10 A och framåt som beskriver början  och i resten  även hur åklagare, JK etc "jobbar " i landet.

Läs och inse att sossarna satt mig i krig samtidigt som de förmodligen ljuger för er och sabbar allt runt om kring mig .. https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/del-10-dags-ta-upp-jk-anmalan-mot-lk.html?fbclid=IwAR3Y7xzf4I5ye9dHlF-16Dk6p4Iz0RTrF1vatYqKzQkq6ykhXH3RNLaoipc

  

Inga kommentarer: