torsdag 4 april 2024

Polisanmälde läkare igår den 3/4-2024 för i första anmälan grovt tjänstefel


 

Strulen fortsätter, Lovade inkomma med en omprövningsbegäran med antibiotika behandlingar som handläggaren till sist förstod mitt resonemang om att de var viktiga då läkare efter antibiotika behandlingar inte ser så mycket på CT röntgen (men kraftiga svulnader mm ) eller undersökningar, vilket ju är skälet till att man använder antibiotikan, så innan jag skrivit omprövningsbegäran så skickade jag in antibiotika behandlingarna som ena läkaren inte tagit med i journalen. Och får svar att handläggaren hade sagt att det inte gick att ompröva innan , och hade då glömt bort det hon sist tagit in, (hon har flera ärenden och jag har ett så jag minns ju). Hon menar även att det var två år för sent dessa antibiotika förskrivningar , men försäkringsläkaren tar ju med i sin helhetsbedömning att det såg ok ut efter operationen och dessa antibiotika behandlingar var efter så han måste se dem också, plus jag hittade fler i luntan från socialstyrelsen ut skrivna i sverige sedan har jag från telemedicinsk 1-2 gånger år då man gått flera månader och blivit sänktare och sänktare och sjukare och sjukare och till slut beställer då oftast har Svensk vård nekat på senare år, kan bero på att flera som läst den läkaren jag polisanmälde igårs notering? Vore ytterst intressant att ta del av hur hon kan säga att melatonin behovet mot sömnbesvär inte var för kroppsliga besvär. LK gruppen har kunnat begå massor mot mig pågrund av vad hon skrivit och jag har fört dagbok , noteringar etc. Hon bodde i Bromma i stort sett granne med två läkare var av den ena ska jag polisanmäla efter att i ändringsanmälan av journal även ta med han plus den från 2010. 2003 bodde en ny granne Joakim (och Gunnar) samtidigt som jag i Bromma som kom fram och sade "pratar man om något konstigt så kan man bli inlåst på mentalsjukhus för paranojja under lång tid" ( detta var runt tiden jag kunnat få journalister efter mig ang Göteborg och LK gruppen syftade han högst troligen på att inte nämna utöver att jag gjort en JO anmälan ) Sedan börjar jag se han i Norrtälje 2011 men det måste varit hans tvilling då ena handen var missbildad på denne som dök upp i NT.

Mycket allvarliga brott detta, som med ÖNH läkaren 1 kommer att anmälas av mig för synnerligen grov misshandel och därefter blir det lättare att ta S märkta LK gruppen som jag misstänker starkt är dem dessa har agerat åt.
Jag har misstänkt liknande men då fått med sig andra professioner för tillslut när det agerat öppnare så tänkte jag "Väldigt jobbigt men bra jag har mer och mer bevis, namn, telefonnummer och reg nummer och adresser etc ,men då dels ljuga och ändra i journal ( ÖNH 1 och 2) vilket jag kan bevisa plus skriva så så att allt jag hittar och kan bevisa då ska tolkas vara en sjukdom...(inte undra på att mina första glasögon med kamera så var skalmen av på då den kom fram till mig per post , för det är det smidigaste dokumentations redskapet, på stan. Det finns ju kameror i bil fjärrkontroller, tändare etc men hur ofta riktar du en sådan mot någon? Nej glasögonen var absolut bäst,bättre en knapp kameran också då med huvudet riktar du kameran bäst.
Jag gillar inte att förstöra liv men övergreppen är för svåra så jag måste 1 upprättelse 2 skadestånd, 3 effekten blir att inga andra kan råka ut för detta i landet där "inget händer". Nackdelar förutom förstöra liv, några är pensionärer nu så det skadar dem inte yrkesmässigt, är att jag gillar det inte och har en stor uppförsbacke då jag tvingas tjafsa på flera fronter, när jag hellre skulle pyssla med mina hobby uppfinningar och vurma för vatten som en lösning på världens problem med mycket annat plus att jag redan förlorat människor runt mig. SÅ S märkta LK gruppen akta er nu , ni gick över gräns då er iver att krossa min trovärdighet på sätt som man bara kunnat tro hände i Stasi, Stalin, Nazi diktaturer och meningen var att hålla mig så här som varat redan i ca 28 år. 070 712 10 16 (1997-1998 ej i bruk nu ) taxi är ju en jag har numret till från er. Jag har allt ! Mera kommer!!!
Alla spärrar är borta nu! Relaterat

Inga kommentarer: