måndag 8 april 2024

The Social Democrats labeled LK group probably writes false diagnoses about crimes such as attempted murders, to silence people in Sweden. Corruption and dictatorship!

 Socialdemokrats märkta LK gruppen skriver förmodligen falska diagnoser om brott som till exempel mordförsök, för att tysta människor i Sverige. Korruption och diktatur! På svenska efter engelskan.



Regarding gross misconduct, apparently there is no compulsion to call the police, but the gross misconduct consists in writing a diagnosis and "seeming paranoid" when I describe attempted murder. In addition to this, one day a well-known police officer stands outside the reception and looks at me who I later after 2015, saw was very involved in the investigation of the Olof Palme murder and was later dismissed, which I also thought about when I saw at an ENT doctor a few years later the last name of was incorrect on my blood referral. I saw another doctor who lied and wrote me down some time ago and who I was now forced to turn to the National Board of Health and Welfare to confirm 3 antibiotic treatments he had not entered in the medical record.

 

 

 In the police report it says that this was reported to JK, but it is the LK group that was reported to JK and the attempted murder was reported to the Prosecutor but comes back with "misconduct cannot be investigated", so it may have been a bit too much information in a limited time I of therefore gave as it is not correct in the police report plus that "gross misconduct" of not calling the police was not correct as it is voluntary, which I was told early on that it is so and is a general opinion if you check previous posts online, but then voluntarily from crimes that can result in 1 year imprisonment or more without it being in breach of the duty of confidentiality. Has this person, for example, spoken to the LK group and then "consulted a police officer"?

 Very serious violations of human rights that this social democrat labeled LK group commits in party and minute, just look at the doctors who then in ENT lie about so that for decades you have to walk around with pain where simple interventions had cured where the ear and nose still give discomfort and pain.

 The warning I received from Joakim at Ängby that if you talk about something strange, you can be locked up for paranoia for a long time" 3 years before (in 2003), hit home immediately when I mentioned "half past seven" to someone who started to write me down and who subsequently gets a top job at the National Board of Social Affairs and Health.

På Svenska.

Socialdemokrats märkta LK gruppen skriver förmodligen falska diagnoser om brott som till exempel mordförsök, för att tysta människor i Sverige. Korruption och diktatur!!! LK gruppen till JK https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html Ang grovt tjänstefel så är tydligen det inget tvång på att ringa polisen , men det grova tjänstefelet består i att skriva diagnos och "verkar paranoid" då jag beskriver mordförsök. Utöver detta står en dag en känd polis utanför mottagningen och stirrar på mig som jag senare, efter 2015, såg var mycket involverad utredningen av Palmemordet och som senare blev avskedad, som jag dessutom tänkte på då jag hos en ÖNH läkare några år senare såg efternamnet på som var felaktigt på min blodremiss. En ytterligare läkare som ljugit och skrivit ner mig såg jag för en tid sedan och som jag tvingades nu vända mig till Socialstyrelsen för att få bekräftat 3 recept på antibiotikabehandlingar han inte skrivit med i journalen.

I polisanmälan så står det att detta är JK anmält men det är LK gruppen som är JK anmält och mordförsöket anmält till Åklagare men kommer tillbaka med att "tjänstefel inte går att utreda", så det kan varit lite för mycket information på begränsad tid jag av gav därför som det inte stämmer i polisanmälan plus att "grovt tjänstefel" på att inte ringa polisen inte stämde då det är frivilligt, vilket jag fick höra tidigt att det är så och är en allmän uppfattning om man kollar tidigare inlägg på nätet, men alltså frivilligt från brott som kan ge 1 års fängelse eller mer utan att det strider mot tystnadsplikten .Har då denne tex pratat med LK gruppen och då "konsulterat en polis"?

Väldigt kraftiga brott mot de mänskliga rättigheterna som denna socialdemokrats märkta LK gruppen begår i parti och minut, se bara de läkare som sedan i ÖNH ljuger om så att man i årtionden får gå runt med värk där enkla ingrepp hade kurerat där örat och näsa ännu ger besvär och värk. Varningen jag fick av Joakim på Ängby om att pratar man om något konstigt så kan man bli inlåst för paranoia under lång tid" 3 år innan, slog direkt in då jag nämnde "halvsju" till en som började skriva ner mig och som därefter får toppjobb på socialstyrelsen.

 


Inga kommentarer: