torsdag 21 april 2022

Del 4 Dags ta upp JK anmälan mot LK gruppen i detta inlägg.(4) Serie om allt från facket , arbetsgivare, ÖNH vård, Palmemordet och JK som jag blivit drabbat av sedan åtminstone 1997.

 


 

(Del 4 av flera  blogginlägg med material inskickat till Justitiekanslern )

Jag hoppar lite här till de material jag skickade  in till JK i omgång 2 "överprövningen på JK " som visade varför allt började 1997 och som jag först fick veta genom en blogg 2015 att det var Palmemordet och fel i förhör och folk som lagt ihop ett plus ett utan att fatta att min bil var krockad av en ambulans 2 månader innan 
mordet.

 Sedan att Harvard akten, Olof Palmes skatte besvär, som  försvann  samma kväll bara  timmar innan mordet och blev raderad från data bandet på länsrätten där min flickvän jobbade. Att hon var nämnd i flera delar av utredningen genom sin farbror och spelklubbs ägaren plus enligt kommissionen borde tittas mera på , gjorde ju inte saken bättre. 

LK gruppen kan ha placerat sina gubbar nära mig för att håva in belöningen vilket en polis inte får, eller så är han rädd för vad jag som då 18 år kunnat lagt märke till då jag gick i området kring tiden för mordet, och varit rädd för privatspanare och journalister. 

Jag lägger upp  några skärm klipp på vinklingar mot mig som jag i överprövningen i  JK ärendet   ( mål 2022/1225)  skickade med. 

Jag har bara tagit par stycken här dels från fb sida med över 10 000 medlemmar ofta, dels från gransknings kommissionen som  just denna startade 1996 och höll på till 1999, 1997 började  det för mig och blev väldigt otrevligt från LK gruppen med hot som jag senare anmälde, 1999,  och dels från blogg.

 Inga som helst utredningar av  de polisanmälningar jag gjort under åren har vidtagits , första JO anmälan 2003 började bra men sedan negativt trots inspelningar. 
( jag missade att maska en Eriksson här men det är så vanligt namn så det får stå kvar)    













Mitt bevis på krocken den 27/12-1985 som jag hämtad hos polisen 2015, direkt då jag såg vad som skrevs om mig och Annie F.  






















Inga kommentarer: