måndag 7 november 2022

Jag såg ett program i går med -Bo Theutenberg om de nya uppgifterna kring Palmes vapenaffärer -

 Jag såg ett program i går med -Bo Theutenberg om de nya uppgifterna kring Palmes vapenaffärer - (googla det så kommer ni rätt) och såg om det nu på morgonen och som jag tycker alla ska se.


Helt klart är det något kraftigt fel på våra journalister som inte tar upp det plus ytterligare en person som berättar , som dels Bo Theutenberg https://sv.wikipedia.org/wiki/Bo_Johnson_Theutenberg kommenterar runt som har informationer om vapenaffärer med OP:s vetskap. ( jag ska se om detta plus det andra programmet då det är så mycket ny information för mig).

Att journalister kan vara rädda för sin och andras säkerhet kan jag förstå men att svenska folket TROR att de lever i upplysningens tid när det i själva verket är en järnridå mellan sanningen och dem är något som jag tror de kan tåla att känna till i alla fall.

Mitt eget fall i och kring Palmemordet är det helt locket på om jag ber om utredning, spikrakt åt fanders vill de skicka mig nu med kronofogden som redskap efter 26 års egentligen rent helvete där jag stått emot, hot, väckningar ,smärtsamma och tröttade sjukdomstillstånd som snackats/förvanskats bort, sabotagen på arbetsplats efter arbetsplats ,förmodligen arrangerade olyckor med mer, genom att jag väntat och tänkt det löser sig.

Snacka om DDR metods diktatur, men inte ens det vågar/vill dessa svenska journalister ta tag i.

Länklista till den JK anmälan som kom tillbaka med ungf" skickar du in något igen så kanske du inte ens får ett svar " ( så jag väntar på ny JK).

Länk nummer 5 är mitt tips till Palme roteln 2019 , var på efter, en bil kom i hög fart över på min sida av vägen men svängde tillbaka då ja var på väg ner i diket. Länk nr 10 och framåt beskriver historik med vapen en tid innan och bromsar som slutat fungera på 2 bilar och senare 1997 (AF var nämnd i oktober 1997 i GrK så förmodligen utnyttjades situationen runt mig för en egen utredning/mörkläggning men då vissa saker som lägenhet var arrangerat förmodligen så kan det varit allt arrangerat från början)

Tycker denna länklista är läs värd och bitvis så kan den uppfattas som spännande och allmänbildande, speciellt om man inte hört talas om zersetzung metoder innan.

Vore intressant att se om någon ur stasi arkiven visat sig för mig under dessa 26 år, eller om resorna över till DDR varit tillräckliga för att snappa upp dessa egentligen mycket enkla teknikerna men som med dagens teknik går att göra ännu lömskare och enklare att utföra.

https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Inga kommentarer: