söndag 13 november 2022

Raka rör om hot, mordförsök, trakasserier mm runt Palmemordet och dess utredning.

 RAKA RÖR blir det nu som INFOKOMP slakthus området i Johanneshov , SVT medarbetaren som byte namn efter min JO anmälan , var det hon?, med mera.


Viktigt, namngivna, för att förstå mer vilka som varit runt mig sedan 1997.
Detta är par ställen och namn och även likheten på en från SVT (samma namn , röst och liknade frisyr och som byte efternamn efter en JO anmälan jag gjorde 2002-2003 mot en Marianne Danielsson en som skrev ner mig och som frågade per telefon bland annat om det var en kändis med i hoten mot mig) och som jag JO anmälde.
Se mina dagböcker då det sedan börjar ringa små flickor till mig efter JO anmälan.
I länken på länkar från Historik inledande beskrivning mm. Del 10 A tom 11I
https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/05/lanksamling-for-att-kunna-hitta-lattare.html

Inga kommentarer: