torsdag 17 november 2022

Ska kolla försäkring med de som skickade mig till ett ställe som inte bifogar allt och använder läkare som inte tittar eller läser innantill

Tillägg ang en nämnd sak i filmen som jag bifogar.  


Ungefär 20:30 in så nämner jag en bil som blev stulen 2000 och att kyl killen Peter alt Tommas sade (som nämnt bara ordet Säpo en gång ungefär samma tids period ) dagen innan att han skulle till "Din bil i Hammarby" dagen efter och reparera en kyl ( han åkte runt i en Electrolux skåpbil).

Polisen som ringde mig på mobilen då jag satt med fasta telefonen och ringde dem sade att den står på "Din bil i Hammarby".
2015 då jag får reda på vad som står om mig, min bil och den kvinna jag var tillsammans med så såg jag också att skrot parkeringen där min bil ställts efter att en ambulans 27/12-1985 kört in i den och tre -fyra bilar till då den stod parkerad på Hornsgatan, är att det hette "Din bil I Hammarby" så helt klart en trolig stöld 2000 och pik av dessa i LK gruppen som jag inte förstod innan 2015 alls. Samma sak med två lägenheter med översvämningar från granne ovanpå med mera.
Denne LK , Per Kristian och Tommas/peter åkte till Spanien ihop under en semester tripp sade de, och det var han som sade en gång por favor då jag såg han ofta då jag gick ut så helt klart med i denna LK gruppen på Lilla Essingen. Ang Säpo , var det span på dem eller skylde de på at var från dem eller var detta säpo och får då säpo ta livet av människor i Sverige genom då helst arrangerade olyckor?
Hoppas ny JK kan titta på detta så man får lite liv, med bättre i bihålor, kvar att leva. Ger mig för dessa stasi metods utövande, och som jag misstänker, mördare, gör jag aldrig. 

Blogg sidor nu hitintills i detta ärende sedan ca 1 vecka :
 https://larsschnellsblogg.blogspot.com/2022/11/anmalan-mot-onh-och-tre-vantande.html


Inga kommentarer: