onsdag 9 november 2022

Bra att känna till hur murens fall mottogs/uppfattades utav delar av Sverige. Palme och vapensmuggling del 3

 Bra att känna till hur murens fall mottogs/uppfattades utav delar av Sverige.  https://www.facebook.com/bo.theutenberg

Nu när man fått vetat att Olof Palme var inblandad i vapensmuggling till ett av de två mot varandra krigförande  länder han var satta att medla mellan.


Stasi hade samarbete med dessa vapensmugglare enligt nya uppgifter så man förvånas inte om det är så att dessa vapensmugglare använt hela Sverige som sin lekplats. De har använt sina namn och titlar som polischefer, säpo chefer och vispat runt Sverige i en "titta där" lek i stället för göra det viktiga.

Tydligen ju galnare desto bättre "titta där" lekar som knark i skolor, skjutningar stup i kvarten,. elförsörjningen brakar samman och vi tvingas köra Karlshamns verket med mera och elen kostar guld samma som drivmedlen.

Om nu detta är gammalt så finns samma aktörer med i den JK anmälan jag gjort om händelser från minst 26 år tillbaka och rörande Palme mordet med mer som locket läggs på dels i grupper och av andra "antenner" som fångar upp farliga sanningar och rapporterar och mörklägger dem.

Jag har varit utsatt för en brottsvåg sedan 1997 av S märkta LK gruppen som är omöjlig att få en utredning på tydligen och som  det är pågående ännu, men just väckningar är det lugnare med tror jag (inte så tydliga och uppenbara längre i alla fall) men det finns många fler metoder i Stasis zersetzung säck att ta ur och nu då 4 gånger sosse instanser /inrättningar torpederat mig ordentligt hösten 2020 , utöver själva LK gruppen mfl, så tänker jag studera lite och om ingen sanningskommission kommer igång runt dessa 26 år som varit med minst tre dödsfall jag skulle vilja ha utreda mer med min information (Även ett par polischefer och läkare mfl bör utredas)
så vill jag ha möjlighet att åtminstone jobba utomlands och då är vissa grunder bra att ha.

Men dessa brott mot mig är inte preskriberade , dels då de fortsatt (och jag har dagböcker mm ) gemensamt/ i samråd och dels för att vissa av brotten är i någorlunda när tid och fram till dags dato  så de dröjer flera år till innan preskription, men det börjar bli bråttom nu åtminstone med att ta hand om och lagra mina data /databaser och informationer på ett kopierat och bra sätt så att jag kan nu efter 26 år, vila lite.

LK gruppen ger sig aldrig , de blir ju inlåsta då...

Del 1 Vapensmugglingen

Inga kommentarer: