tisdag 22 november 2022

Klagan på patientskaderegleringsföretag tillbaka till bland annat patientförsäkringsföreningen


En snabb innehållsförteckning/genomgång (30 min)



Del 2 (30 min till)




Bara att klicka upp bilderna så hamnar de i en klickbar rad.

Ang 240 kr läkarbesök så minns jag inte på rak arm nu det kan varit 260 kr. Det var i i alla fall precis i skiftet för systerbesökstaxa från 40 till 60 kr.  

ÖNH vården då den är som sämst, och då man begär skadestånd så blir det svårt att läsa innantill och koppla rätt.
Haft ÖNH 16 läkare sedan 1998 varav en utomlands och 3-4 stycken Sverige som gjort något men först den utomlands som tog resten av de värsta trycket och värken och frågade då denne såg en bild jag fått där svullnaden var kraftig, om varför man inte opererat detta i Sverige.
Nu då man söker skadestånd efter en fel operation som jag fick hitta själv nästan 10 år senare för 10 utav 40 års extra värk och sjukdom så läser inte försäkringsläkarna innan till utan syr ihop en annan "sanning" utöver att handläggare inte skickar med de bevis jag har till dessa läkare eller ens till patientskadenämnden då de ska ta ett beslut.



 















Bild 14 dagar efter 7 dagars 600mg/d Azithromycin  (Ultreon) kur från 2012 med kommentar:




Inga kommentarer: