tisdag 24 maj 2022

11 F R M Maskerad BILD plus lite om tältning 3,5 år, tidigare AG mm Kopia av inlägg på annan sida 2020 på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 F

 R M  som på A*** kom fram och sade bara 2006 Du har ju mycket att tänka på och likt de andra vände och gick, och sedan var framme alltid som en igel. På A*** så var det tex en annan som sade bara " Säpo " och det  hände en hel del annat där.


Jag lade innan A***, 2005 märke till en man i en blå 450 (?) merca i Vaxholm som  lite för ofta och hur denne agerade. 

I Nt sedan så såg jag han igen flera gånger i butiker etc och sedan två gånger då han kom fram på en mack ganska nyligen och ville ha hjälp , ena gången med tanklocket och andra gången med en lampa. 
Då jag började se han ännu oftare så tog jag regnumret på hans bil och kom framtill en liten ort utanför NT där även en arbetsgivare som bettet sig väldigt konstigt stundtals, hade sin adress. Sedan nu för någon tid sedan så sökte jag på olika namn och då jag hittade denna R M  så ser jag likheten med han i den blåa mercan. Mannen i mercan är betydligt äldre

Har nämnt en annan blå merca men det är en husbil och ytterligare  en annan Merca men den är svart. Även den svarta var i Vaxholm och här.

Med arbetsgivaren kan det varit så att de nämnt för denne att jag tältat på två campingar ( i 3,5-4  år ena gången ) då han sade att hans fru tyckte det var så varmt så hon hade lagt sig i ett tält på tomten och jag lyssnade med ett halv öra och såg att han tittade forskande från sidan i mina ögon. Samma sak på stället innan som  en skulle på tält semester lång tid ; forskande ögon.

Ang tälta så hade jag som sagt blivit väck på ställe efter ställe och orkade inte leta ny bostad ( det var svårt med diktafonerna att få in buller mm , visste inte att dessa har just en reducerande funktion på annat än tal ) så jag köpte ett tält.  

Hade läst Shackleton mfl och undrat hur de klarat 50 minusgrader i tält så var ett äventyr också som med tv säng
och två värme fläktar och en speciell matta som tätning inne i tak golv och väggar , var så bekvämt och varmt även i 29 minusgrader med +22C inne så då jag jobb pendlade från 2006 var inte något problem. Ville att vissa tider skulle förflyta så att inga andra blev indragna om jag tvingades nämna för att sätta LK gruppen så detta lilla äventyr var då ganska stimulerande, men hade jag inte haft tjafset efter mig så hade jag maximalt köpt ett tält och testat vinter camping på tomten.

Men sammanträffandena slutar inte här med denna arbetsgivaren då en annan nämnde något denne inte borde känna till men tar det med bilden på han vart efter att jag lägger upp.

Tillägg; även den nya grannen 2013 hade haft ett hus på den lilla orten utan för NT har jag för mig. 

Ska ta en bit om denne
trotts att han numera är död (R.I.P.) också då han sade att hans släkting jobbade på säpo plus han kände ägare till där jag bott innan ( slump på slump ) med mera . "STV och TV4 " är något jag lagt märke till flera gånger också att nya  folk runt mig synts på efter en tid  , men det tar jag upp  om någon önskar , dels för att visa att ovanliga händelser som   inträffar i klungor är inte vanligt.


Inga kommentarer: