tisdag 24 maj 2022

11 B LK Maskerad BILD Kopia av inlägg på annan sida 2020 på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 B

 Här är några av den gruppen jag kallar LK gruppen som saboterar allt för mig sedan 1997 på stan, på arbeten och i bostäder och då jag trotts tung  sjukdom med blandannat  bihålesmärtor, ständiga direkta väckningar utom på sista tiden kanske ett par år med mera , jobbat trotts dåliga tunga arbetsvillkor på 4 sista arbetena och fått bra UC efter 20 år på existensminimum och snart 25 år med denna LK gruppen ( såg upptakten som jag förstod 2015 ,redan 1996 med en känd i palme mordet säpo spanare ) så har det lett fram till att nu med nacksmärtor ska jag vara utan ersättning från a-kassa i ytterligare 4 månader, hamna på obestånd och även hamna på kronofogden, så blir jag häktad för ” förtal” så är det ok om någon fixar det för min vän som mina vänner vet vem det är.


Ett aber är att jag skulle behöva samla all information jag har på ett ställe så att inte 25 år utsatt för tortyr, dit jag räknar det gisslantagande det är med hot mot tredje person väckningar med mycket mer, anteckningar kan 1) användas av dem för att förfina sina metoder 2) de anteckningarna som ger mig upprättelse och ger dem fängelse och vård inte hamnar i deras händer.

Jag kommer ihåg ett av LKs budskap/korta fraser utöver som tex ”vi kom vi såg vi segrade”, ”inte kul/roligt om internutredningen knackade på dörren” och då han berättade att han var polis sade att ”vid själv mord så tar han hand om självmordsbreven” och bli inlåst för förtal eller värre som Joakim i Bromma sade 2003 ”om man pratar om något konstigt så kan man bli inlåst på mentalsjukhus för paranoia under lång tid”

Denna LK grupps metoder är ohederliga sadistiska och jag måste försökta sätta dit dem.

Jag kommer inte ta med deras huvud torpeders regionala tillhörighet då det finns så mycket droger och annat skit hos dem, och jag förstår att de blivit in lurade, så det kan bli direkt farligt på ett annat sätt än dessas mordförsök som måste ske via olycka så att inte allt det jag samlat under åren hamnar med i en utredning som det vid ett direkt mord skulle göra.

Ett hot mot tredje person är väldigt väldigt tungt , och de speciellt Per Kristian S förstod att använd det också och jag vet inte om gamla stan var en varning, en varning jag skulle låta vansinnig om jag yttrade , vilket jag förstod och började min stora kringgående rörelse i syftet att spara och läcka bevis om jag behövde ha sagt något.

LK sade han var sosse , såg en justitieminister som var s märkt under samma tid LK och dennes började visa sig 1997 , på S:T Görans öron näsa hals blodprovstagning 2001 såg jag en väldigt känd sosse som betedde sig udda och kort efter blev jag utslängd med orden vissa får operation andra inte ( har funderat på om det var pga en anmälan jag gjort eller att dessa passade på just då ? )

Jag ska här nedan presentera några bilder på dessa personer och en kort beskrivning av dem.


Ringer jag svensk polis för anmälan så får jag knappt lämna någon eller som i två fall med stalking på olika platser i hela Stockholm så ringer det upp en polis på en lördag och säger ”du låter som om du behöver sjukhusvård” trotts att jag har bilder på dem och en kort redogörelse om dem med i anmälan. Jag tänkte jag får börja här och sedan flika upp resten men tji fick man. Har det inspelat och bifogade det som JO anmälan även den bifogad JK 2022/1225 anmälan 


                   
                                           Länk: Tipset om denne LK till Palmeroteln



Detta är Lennart K på bilden stationerad enligt tidningen i H****sten 2000 alt 2001 . Har sett han ett par gånger i Norrtälje , om det inte varit hans tvilling vill säga.
Ang Tvillingar så var det ett program om tyngdlyftare och doping på tv för par kvällar sedan (obs denna kopia är från 2020)   och de hade låtit tyngdlyftarnas dubbelgångare lämna urinprov, så detta med dubbelgångare är mer känt ute i Europa än här.
Jag har sett det i samband med LK gruppen minst 5 gånger var av två av gångerna så var det tre eller flera.


Inga kommentarer: