tisdag 24 maj 2022

11 I Säpo mannen jag mötte året innan på en joggingtur slump eller med alla som nämnt Säpo och även sett andra därifrån ? Maskerad BILD Kopia av inlägg på annan sida 2020 på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 I

 Han till vänster i bild inuti länken var den joggare jag möte vid en jogging tur 1996. vet inte alls om denne är involverad men då jag hört "säpo" flera gånger sedan 1999 senast av en ny granne 20** som dog  20** så blir det intressant, då jag hittade han  som  tydligen väldigt insatt Palmespanare 2015 efter att ha hitta felaktiga uppgifter om mig och min bil som var krockad 1985-12-27 skulle ha använts då trotts att den stod för skrotning och började läsa lite i Palmeutredningen.




  




Inga kommentarer: