måndag 23 maj 2022

Det som har hänt runt mig började ju 1997 som ett hedersbrott där ett gäng skulle hota tillbaka en kvinna till den man hon lämnat, och där S är med och utnyttjar och döljer ?

 Det som har hänt runt mig började ju 1997 som ett hedersbrott där ett gäng skulle hota tillbaka en kvinna till den man hon lämnat, och där hon fått och anmält hot mot hennes föräldrar och lille bror.

Efter det så hotar sossar genom LK gruppen mig och utnyttjar läget för att undersöka/dölja Palmemordet? Jag har flera delar som pikar/pekar åt S.
Jag har ju funderat på om gänget från början hade värvade infiltratörer som styrt det mot mig. Men trotts hundratals med sidor vittnesmål och beskrivningar så utreder ingen detta vare sig mordförsök, tortyr eller något annat i detta.
Jag har lagt ut nu det mesta i blogg, har foton mm på annat ställe , läs åtminstone !
Börja med serien med nr 1 tom 10 och de bokstavs delarna där (1- 9 och sedan 10 A till 10 L). Sedan läs om facket transportarbetaren , a-kassan och vad ett felaktigt beslut om att använda en juristfirma kan leda till då de är med och fel informerar dej UTAN att ta något ansvar alls.

Jag kan säga att det är intressant läsning speciellt då man ser
minst en som blivit värvad på företaget LO och hur övriga börjar bete sig med lögner och ryktesspridning och där facket med arbetsgivaren skriver falsk varning, vilket jag har 2 bevis på.
Varenda chans utnyttjas och sedan läggs locket på som tex transport tex som inte svarar på de olika delarna utan svaret är som om de inte läst innantill ( en ofta återkommande åkomma nu tydligen ) om vad jag skrivit och klagat på.
Detta är av serien del 1 (1- 9 och sedan mest dagboksform 10 A till 10 L)





Dela gärna ( säger fel om JK och JO på internetkafét ska vara JO )




Inga kommentarer: