tisdag 24 maj 2022

11 G L O Maskerad BILD Kopia av inlägg på annan sida 2020 på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 G

 Här är den senaste som gjort bort sig med att nämna saker denne inte borde vetat om och förmodligen var med att sabba ett jobb. Sade sig kört nn innan och sedan i början på 20** att han varit någon chef på Arlanda och hade haft två hundra under sig där.

Arbetsplats informatör och förmodligen sabotör , från start då man förstod att jag skulle söka jobbet eller värvad/engagerad då jag anställdes där?




Han hade drabbats utav NN NN NN men märkte att han började ljuga som bla arbetsgivaren och sedan så hittade jag en leksaks "tingets" i hans last bil som jag för ovanlighetens skull skulle hämta i K**** ( har skrivit om situationen med vad jag hade i tankarna då jag vaknade innan på morgonen "lära sig i sömnen " )


Jag brukar alltid låta bli och skriva i julmånaden men sitter så svårt i skiten efter tyngsta körningarna (förmodligen , för full gas och mycket plock och dubbel tömningar, fel distrikt med i mina körningar osv som det var ) och ett lyckligt misstag för LK gruppen , att jag valde fel jurist firma och att facket var inget fack så jag måste skriva fram till nästa vecka. 

Dessa har tvärtom försökt sabbat varenda jul och livet sedan 1997 , troligen för att det är vanligt att vissa mår dåligt vid högtider. Likadant med att jag inte på 20 år fick bot mot bihålan för det fick mig ju att inte orka med så mycket på fritiden så folk kan blivit lätt lurade , så jag väljer som sagt nästa vecka ut att skriva. 

Censurerat lite här  Finns inga lagar finns inga som vågar utreda detta, så jag får varna på detta sett för dessa ynkryggar. Ville ha denna senaste inlagd här och har skippat mellan tiden men börjar med den imorgon.

Har på morgonen skrivit ett utkast och skickat iväg för att se om punkterna hamnar på sekretess. Jag kan inte se det men ville fråga så jag ska skicka det som klagomål på fackets hantering med "byt jobb" och du har godkänt fordonet" och felaktiga tipset ang a-kassa och klumpsumma som nu kostat mig 150 000-170 000 kr 

Inga kommentarer: