tisdag 24 maj 2022

11 A Kopia av inlägg på annan sida på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 A

Kopia av inlägg på annan sida på några av de inblandade i och runt S märkta LK gruppen som är nämnda till JK men utan bilder . Döper den till 11 A (Maskerade person bilder kommer med början i nästa inlägg 11 B )


Den här listan nedan är fram till ca 2010-2011 , därefter så kommer nattjobbet, nya grannen 201* och sist nu en på jobbet med flera i mellan tiden.

Kommentaren blev för lång så ska testa som ett inlägg och kopierade det jag lade ut förra veckan till kommentarer här under. Obs Varje bild har texter OBS Man har lite att göra sedan i januari 2021 kan jag ju säga.
Jag gör gärna en anmälan nu på tortyr, mordförsök och trakasserier så att alla de som varit runt förstår vad de stödjer.
Att flera blivit in lurade hoppas jag verkligen, men inser att om de tex med sekretess avtal inte vågar spåna vidare på detta skyddar ju LK gruppen och deras arbetsmetoder.
Jag skulle behöva någon MR advokat/jurist som drar upp huvuddelarna till en anmälan som går lätt att härleda anledningen till Palmemordet med mina uppgifter , vare sig det är mördarens vänner som vill tysta vittnen eller folk som vill ta del av belöningen, eller båda två då läglig information har spridits möjligen för att blanda upp LK gruppen med privatspanare.
Först 2015 fick jag reda på att jag stod med i Palme utredningen på ett par punkter som var felaktiga bland annat min bil som krockad 2 månader innan, och då föll polletter ner då jag läste , men trotts anmälningar till PU mm så är tystnaden total, så en anmälan kan öppna munlädret på de som blivit insyltade genom tjänster och gentjänster, felinformerade , dumhet etc.

Lägger upp dessa bilder nu direkt och kommer under dagen lägga fler bla den säpo jag såg först 1996 då jag joggade och mötte han också joggande, slump eller första pik ? Jag tänkte då bara "en känd polis" och visste inget om hans del i Palme spaningarna fören 2015, då jag hittade mitt namn nätet.
Sista manövern här med arbetet och dåligt juridiskt jobb av både jurist firma och fackförbund (korruption ? ) tvingar mig att agera så här.

Tortyr lagstiftning finns inte i Sverige trotts påtryckningar
Som synes så har jag många vittnen som under meneds risk i rätten kommer att tala, speciellt om de får reda på vad det egentligen handlar om.
Jag börjar med gänget på rest 1:
Det hotande exet Jimmy B plus 8 man som inledde det hela, och jag vet ej om de var arrangerat från start med någon eller flera, men det skulle inte förvåna mig om det vore så eller att en grupp höll koll och utnyttjade det hela med sina gubbar, för att ragga informatörer??
= 9 st
Sedan har vi Ön:
Lennart K******, hade en lägenhet på S***lgatan på Lilla Essingen (målaren) nämnd i polisanmälan varpå en polis tog upp anmälan
Per Kkristian S****** (ett O med ett sträck i på Facebook , hade en lägenhet på Essingebrogatan 1* ("vill du ….?" och "om du inte....") polisanmäld och bör utvisas hem till Norge efter avtjänat straff.
bla med stöd av denna paragraf 4 kap. Om brott mot frihet och frid
1 § Den som bemäktigar sig och för bort eller spärrar in ett barn eller någon annan med uppsåt att skada honom eller henne till liv eller hälsa eller att tvinga honom eller henne till tjänst eller att öva utpressning, döms för människorov till fängelse på viss tid, lägst fyra och högst arton år, eller på livstid.
Är brottet mindre grovt, döms till fängelse i högst sex år. Lag (2009:396).

Viking
Lennart H K....
3* Carina, minst.
Robban den rödhårige på ön som ofta var på Rest B
Peter, Kylmontör som hade en bil från Elektrolux
Intersport såg han sist för några år sedan utanför intersport på NN
Schack Karlstads bo med norsk accent
1016 "Vill du bli polis "
”grön” Peter G***
”vi kan döda dig också” (Fast på Karlaplans restaurangen)
mfl och även
Kristian, Mattias (cykel källaren på vinden) , Bosse, Stig mfl
= 17 st (har ”glömt” några här)
Sedan kommer ”båten” E*** :
Ibrahim "du hatar sossar va? "
=1 st
Sedan är det ”Juvelen” S .
Cecilia S (pressad?)
A**** L******** (skrev åt någon annan förmodligen, sett säpo koppling genom googling och en torsten )
= 2 st
Sedan kommer stan:
”Advokaten”
= 1 st
Sedan kommer Skola 1 ( info):
Gem fröken "Gråa och Röda hot " Lade ett gem framför mig på en lektion och gick där ifrån
Fröken som jag sätt varstans efter som och även på ”Juvelen”
Håkan "man måste hålla koll på ****bomber"
”Skalman” "3 miljoner" Såg han då jag levererade mjölk till en coop affär vid R***vägen senare.
Micke , möjlig om *2
Lennart ”psykologen”
mfl
= 6 st
Sedan har vi Skola 2.
"Boken" och valvakan på tv
Sedan har vi Skola 3
J***** en som kände till något uppenbart sedan innan 2004 ( Såg denne på TV maj 2012. Jag förutsatte att det kan var "FM sändare " så jag tog bild med mobilen)
mfl
= 1 st
Sedan kommer student boendet olika våningar:
vån 1:
psykstuderande
polisstuderande
Invandraren
Vån 2:
Horst
Martin
Olivier B (vittne?)
Matilda *3, minst.
Väktaren med 6 %
Övriga
Israelen mfl
= 10 st
Sedan har vi Bromma :
Joakim
Gunnar 1
”Duschmannen” (reg nr)
Gunnar 2 i den blå (reg nr) (Är osäker på förnamnet , bilen stod registrerad 2004 på en Gu*******n i efternamn) Stor del utav regnummer H X J 3 6 * Blå mb husbil Han sade i Ängby " där uppe bodde Sigvard Cedergren" och pekade på hans sommarstuga i Ängby där Annie F var delägare. Han sade det och bara vände och gick (vände och gick är det flera som jag omnämnt göra så )
Robban där
Björn
”Vaktis”
mfl
= 7 st
Sedan har vi Bostad 2:
P Z
grannen mittemot
mfl (bilen sönderslagen mm)
=2 st
sedan har bla
Dag *e****
Viktor g****
mfl
= 2 st
Sedan har vi M Centralen:
”Fjällis”
p no.....
Seb
kurt
kyl
rikard
invandraren
Bere..."Skojaren" (måste vara dennes släkting i NT också. Hit rest eller bofast ?)
mfl
=8 st
Sedan har vi Mässan och KS:
ero**
o r
mf
mfl
= 3 st
sedan har vi några upprepade på stan mm:
”Vi trodde du var ryss”
”Håll käften”
Pekade finger (har bild)
svart dåre (har bild)
orangemössa på Löwenströmska(har bild)
med många fler detta är bara några exempel.
= 5 st
sedan har vi ”BB”
J**** ?
=1St
Sedan har vi PU (2002):
MD ( ”Är det någon kändis med i hoten?”)
=1 St
Sedan är det .
NU som jag tänkte i går kanske har läst en FU där jag möjligen blivit nämnd då jag blev nästan överraskad då han inte kunde känna till att jag brukade vara på det stället, så kanske en FU?
= 1 st
Sedan har vi:
Carina den tidigare väckaren ”enstöring” (reg nr)
Polaren ”Årsta”
chauffören ”kul att det händer något”
han med blandrashunden.
Flummarna
”Nehe”
”de frågvisa”
med många fler
= 7 St
sedan har vi EÖ:
Han med Mercedes där och även här. (reg nr)
B mästaren
mfl
=2 st
I denna lista visar 87 personer och alla kan inte vara med på tortyr mordförsök mm så de blir bra vittnen om de "bara luskat ang Palme mordet" Synd att då man beskriver LK gruppen så reagerar ingen trotts den informationen jag har .
Lite av metoder nedan, finns betydligt subtilare som jag kan beskriva senare men vill ge ett hum om brottsligheten dessa pysslar med. För många slöa snutar som hellre än jagar droger hos skolungdom söker 50 miljoners belöningar och fina positioner i samhället , kan jag ju säga.
Listan i fråge form :
1) Hota med mentalvårdsinlåsning under lång tid om denne pratar om övergreppen, trakasserierna och hoten, med stöd av lagen?
2) Se till att vederbörandes hälsovård blir försenad, saboterad med tex lägliga diagnoser som otrovärdighets gör vederbörande?
3)Stjäla/försena Post?
4) Hota med att göra tredje man illa?
5) Arrangera olyckor som kan ha dödlig utgång?
6) Sabotera ekonomin?
7) Byta ut medicin till verkningslösa?
8 ) Väcka vederbörande natt efter natt ?
9) Hota med att vi kan döda dig också?
10) Ta sig in i bostäder och arrangera synliga bevis på att det varit någon olovandes inne?
11)Sabotera telefon och bil då de behagar?
12 ) Sprida rykten om person som anmäler något /någon av dem så att andra agerar mot vederbörande?
13) Inte klargöra vilka de är då de ställer frågor som tex " Vill då vara med om något större" ?
14)Inte ta utreda anmälan om de misstänker att de är någon av deras samarbetspartners /personal?
15) Störa ut internet på privata modem eller på tex bibliotek?
16) Får de droga vederbörande?
17) Får de koppla om telefon samtal och utge sig för att vara den vederbörande ringt?
18) Får de undanhålla information som är farlig för vederböranden och på så sätt hålla denne i ovisshet /osäkerhet?
19) Får de använda sig utav nationaliteter för att då vederbörande i stress använt nedsättande ord om denne nationalitet, vände sig till grupp och sprida med ord och eller delge avlysning att vederbörande är rasist?
20 ) Får de använda uppgifter efter att ha försatt vederbörande i stress från tele och annan avlyssning till att pika sabotera för vederbörande ?
21)Hur länge får de hålla på utan att ta ärendet till domstol då det ju bör vara brott de rättfärdigar sitt agerande med?
22) Utsätta vederbörande för trakasserier med troligt förtal som punkt 19-20 på arbetsplatser genom rena sabotagen och utsätta vederbörande för förnedring med vetskap om att vederbörande är låst av punkt 4 och 1 och 2 ?
23) Kan och får de använda information mot vederbörande som uttalas under sömn/dvala /utmattning där vederbörande varit utsatt för stark press?
Bilder kommer i nästa inlägg

Inga kommentarer: