lördag 21 maj 2022

Ett litet inlägg/film om sossar, LK gruppen ,hedersbrott och lösningar , vattenbrist och lösningar , NATO

 



Ett litet inlägg/film om sossar, LK  gruppen ,hedersbrott och lösningar  , vattenbrist och lösningar,  NATO och svensk lagom inte sticka ut mentalitet som kanske blir lite löst nu .

 Obs jag säger felaktigt  vid två tillfällen sjövatten men det ska givetvis vara salt havsvatten. Den första och  fjärde gången blev det rätt i alla fall. Lite om örat som strulat par dagar också kom med :) 

 

Ang sossar se bland annat dessa inlägg (ska lägga till fel operationen jag pratat om så fort jag tittat igenom den  )


Sossarnas Fack, a-kassa och en juristfirma

Sossarnas fack, enbart beskrivet


Del 1 av flera där del 10 är delade i bokstäver också. Handlar om JK anmälan om mordförsök misstänkt utförda utav LK gruppen med mera



 Detta är en IVO anmälan men med alla andra " slump händelser " så visar jag detta då jag haft ett helsike med ÖNH vården sedan 1998 där läkare uppenbarligen har fel dels i journaler där tex två tre möten blir ett och samma vilket blir fel slutsats då ett CT röntgen svar hamnade fel mm. Mer om det i den länk jag kommer lägga upp straxt om fel operation.   Om olika blodvärden som blev normaliserade då s märkta LK gruppen började hota mig på annat sätt 1999



    Del två , lite beskrivning om hur "roligt" det är att beskriva öron besvär mm på nätet 


Inga kommentarer: